Christmas Tag


Overmorgen is het al kerst en dus het perfecte moment voor de christmas tag.
Dit is een tag met allemaal vragen over , hoe kan het ook ander, de kerst.
Lees snel verder voor de vragen en natuurlijk mijn antwoorden!







1.Whats Your Favorite Holiday Movie?
Mijn favoriete kerstfilm is Hachi. Deze film gaat over een professor die op een dag op het treinstation een verlaten puppy vind en deze grootbrengt en een speciale band met de hond krijgt. wanneer de professor naar zijn werk gaat, loopt de hond mee naar het treinstation waar zijn baasje, de professor, de trein neemt naar zijn werk en komt zijn baasje  na het werk er weer alleen halen.Dit blijft de hond, Hachi, jaren doen, maar op een dag krijgt de professor op zijn werk een hartaanval en komt te overlijden op de universiteit waar hij werkt. De hond die op hem wacht bij het treinstation tot hij weer terugkomt, blijft daar, voor de rest van zijn leven, wachten op zijn baasje, niet wetende dat deze niet meer terugkomt. In grote lijnen is dit het verhaal, en ik raad je zeker aan om deze een keer te kijken, want het is een erg mooie en ontroerende film.

Neem hier een kijkje voor de trailer

2. Whats Your Favorite Christmas Color?
Mijn favoriete kerstkleur is bordeaux. Past perfect bij de kerst en ziet er altijd netjes en luxe uit.

3. Do You Like To Stay in Your PJs Or Dress Up For Christmas?
Ik kleed mij eigen altijd netjes aan voor kerst met een bijpassende look. Vind ik altijd erg leuk om te doen.

4. If You Could Only Buy One Person a Present This Year Who Would It Be?
Als ik voor een persoon maar een cadeau kon kopen dit jaar, zou dat voor mijn moeder zijn. Ze heeft namelijk de afgelopen tijd veel meegemaakt en ik zou haar dan iets heel moois geven, om haar te laten weten hoeveel ik van haar hou. Maar ik denk toch wel dat ze dat weet. ;-)

5. Do You Open Your Present Christmas Eve Or Christmas Morning?
Thuis maken we altijd onze cadeau's gezamelijk met kerstavond open en met 1e kerstdag bij mijn opa en oma.

6. Have You Ever Built a Ginger Bread House?
Dit heb ik nog nooit gedaan, maar wel dit jaar heb ik kerstkoekjes gebakken voor de eerste keer en ze waren nog goed gelukt ook.

7. What Do You Like To Do On Your Christmas Holidays?
Mezelf mooi maken voor de kerst en gezellig samen zijn met familie.

8. Any Christmas Wishes?
Voor mezelf heb ik geen speciale kerstwensen, het enige wat ik zou wensen is veel gezondheid en geluk voor mijn familie.

9. Favorite Christmas Smell?
De geur van warme, zelfgemaakte appelmoes. Ruikt echt heerlijk!

10. Favorite Christmas Meal Or Treat?
Ik heb niet echt een favoriet kerstgerecht of hapje. Met de kerst gaan we altijd bij mijn opa en oma eten en dan maakt mijn oma altijd het eten erg lekker.

Reacties

  1. Heel leuke tag! Die film Hachi wil ik echt zo graag kijken (gelukkig komt hij binnenkort op tv) met een doos tissues ernaast. Ik heb wel de oorspronkelijke Japanse versie van deze film gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?