Picture moments November 2012




Zoals altijd op de laatste dag van de maand mijn picture moments artikel.
En aangezien het vandaag alweer 30 november, een aantal foto's van de afgelopen maand november!








En daar is Wibi weer!

Aquarium bij mijn opa en oma.

Bij sinterklaas horen chocolade letters.

Ook de chocolade muntjes zijn erg lekker.

En naast de sinterklaas spullen zijn er ook alweer oliebollen te vinden.

Leuk spel op Facebook.
Dit spel heet castle ville.



Afgelopen week, 27 november, was mijn verjaardag en ben ik alweer 25 jaar geworden.

Naast de hoera, ik ben jarig slinger hebben we ook al kerstspullen staan.
Ook de kerstboom.

Mooie rozen.

Uilen en een lichtdecoratie.
Erg knus en gezellig als het donker is.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?