Nail-arts voor Halloween


Binnenkort is het alweer Halloween, namelijk 31 oktober op 1 november.
En aangezien ik nail-art maken erg leuk vindt, heb ik voor Halloween een aantal bijpassende nail-arts gemaakt.
Lees snel verder voor de nail-arts!



Ik heb vier verschillende nail-arts gemaakt voor Halloween.
Er zijn natuurlijk nog veel meer verschillende te vinden.
Maar dit zijn, wanneer je nog niet zo lang met nail-art bezig ben, prima te maken.

 Een pompoen gezicht.
Deze heb ik gemaakt met een oranje nagellak en daarop in het zwart het gezichtje getekent.
Dit heb ik gedaan met een nail-art kwastje.

 Dan twee nail-arts in de kleuren oranje en zwart, typische Halloween kleuren.
De 1e is gemaakt met een zwart lakje over de gehele nagel en aan het einde van de nagel heb ik er een oranje lakje opgestempeld.
Dit heb ik gedaan met een stukje van een keukensponsje.

De 2e is juist het omgedraaide.
Hier lak je de gehele nagel met de oranje kleur en doe je aan het einde van de nagel het zwarte lakje stempelen.

De laatste nail-art heeft een oranje basis.
Daarop heb ik met een zwarte striper lijnen gemaakt.
En om het af te maken heb ik nog wat glitters over de lijnen gedaan.

Simpele en makkelijk te maken nail-arts voor Halloween.
Voor meer ideeen voor nail-arts kan je een kijkje nemen op google en 'Halloween Nails' intypen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?