Wishlist herfst/winter

 
Inmiddels is de zomer alweer een tijdje voorbij en is het weer herfst.
Ook wordt het weer wat kouder en komt de herfstkleding e.d ook weer uit de kast.
Naast herfstkleding draag ik in het najaar en in de winter ook andere make-up dan in de zomer.
Ik heb een aantal spullen op mijn wishlist staan voor de herfst/winter.
Lees snel verder voor mijn wishlist!


  • Nieuwe winter en herfstkleren

  • Laarzen
    Ik weet alleen nog niet wat voor soort laarzen.
    Als je een idee hebt, laat het weten bij de comments.
  •  BB cream van Maybelline

  • Herfst/winter make-up
Voor tips voor herfst/winter kleding & laarzen of voor make-up, laat een reactie achter bij de comments.

Reacties

  1. Leuke wishlist: de BB zou ik ook graag willen proberen en kleren zijn altijd welkom =] Voor laarzen, lange bruine misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lange bruine laarzen is wel een goed idee,
      En het staat ook leuk.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?