Tag: Nailpolish addict

Ik heb een redelijk grote nagellak stash. 
Ik heb verschillende kleuren, glitterstopcoats en noem maar op.
 
Daarom leek het mij wel leuk om de nailpolish addict tag te doen.
Lees snel verder voor de tag!


1.Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf?
 Ik heb niet echt een merk dat ik het fijnst vind van allemaal, want ik heb van verschillende merken nagellak in mijn stash.
Maar als ik zou moeten kiezen, zouden dat toch wel Essie, Trind en Catrice zijn.
Essie heeft veel verschillende merken en de nagellak werkt erg fijn en Catrice heeft ook best wel leuke kleuren en dit wisselt 2 keer per jaar, dus er zijn dan altijd wel wee nieuwe leuke kleuren te vinden.
Ook deze lakjes werken erg fijn.
Bij Trind zitten er mooie kleuren in het assortiment, lakken fijn en er komen met LE mooie kleuren uit!

2. Glitter of geen glitter?
 Absoluut glitter!
Ik ben namelijk gek op glitters, hoe meer hoe beter!
Alleen heb je wel altijd het nadeel met glitterlakjes dat deze zo moeilijk van je nagels zijn te krijgen.
Maar wanneer je een goed nagellakremover heb, bijv. van Trind, dan gaat dat toch nog best wek goed.
 
3. OPI, China Glaze of Essie?
Essie.
Want zoals ik net al bij het 1e noemde vind ik de lakjes erg fijn lakken en drogen ook erg snel.
En er zijn veel verschillende kleuren te koop.
Ook vind ik de prijs nog wel redelijk en ze zijn ook gewoon bij de grote Etos filialen te koop!  

4. Wanneer/hoe vaak verander jij je nagellak?
Dit verschilt.
De ene keer wissel ik in een week 2 a 3 keer van kleur nagellak, de andere keer maar 1 keer.
Het ligt er dan vaak net aan of mijn nagellak nog mooi erop zit.
Ook heb ik weleens dat ik een tijdje ook geen nagellak draag en daarna wel weer nagellak op doe en dan ook vaker wissel van kleur.
Dus dit verschilt echt per periode.
 
5. Wat is je favoriete kleur op je nagels?
 Ik heb niet een favoriete kleur nagellak.
Alle kleuren nagellak vind ik wel leuk, zo heb ik zowat alle kleuren van de regenboog in mijn stash.
De ene keer heb ik bijv. een lichtblauw lakje op en de keer daarna een grijs lakje.
Eigenlijk doe ik gewoon een kleur op wat ik op dat moment op wil doen.
 
6. Donker of felle kleuren?

Meestal doe ik in de lente en de lente en de zomer wat lichtere kleuren op en in de herfst en winter weer wat donkerder kleuren.
Maar ik doe ook wel eens in de winter een geel lakje op.
Het is maar net welke kleur ik op dat moment op wil doen ;-)
 
7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels?
Een lakje van Catrice dat nieuw in het assortiment zit, namelijk 890 How i matt your mother?
Dit is een donkerpaarse lakje, bijna zwart, dat semi-mat opdroogt.
Ziet er best wel leuk uit en het fijne aan dit lakje is dat het in 1 laagje dekt en snel droogt!
8. Matte nagels, yes or no?
 Matte nagellak vind ik erg leuk, hoewel ik glanzende nagellak ook mooi vind.
Het ligt er ook net aan over welke kleur nagellak je een matte topcoat aan brengt.
Een lakje met glitters erin vind ik toch net wat mooier wanneer deze glanst.
Maar als het lakje creamy is dan kan een matte topcoat erover best mooi zijn.
 
9. French manicure?
Dit vind ik er altijd mooi en verzorgd uitzien en eigenlijk ook geschikt voor elke gelegenheid!
Ik heb zelf wel een french manicure setje staan en hoewel ik het er altijd mooi uit vind zien, gebruik ik het eigenlijk niet vaak.
Misschien wel eens leuk om weer een keer een french manicure te doen!
10. Favoriete winter kleur?

Voor de winter vind ik de wat donkerdere kleuren toch wel het leukst.
Ook omdat dit een koude maand is vind ik de warme/donkere kleuren toch wel het leukst.
Vooral bordeaux, donkerpaars en bruin tinten vind ik erg leuk.
Maar ook de andere donkere kleuren draag ik dan wel.
 
 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?