Shoplog Action, kruidvat en de markt


  




Vandaag weer eens een shoplog.
Ik heb een tijdje geleden wat spulletjes gekocht bij de Action, Kruidvat en op de markt en het leek mij wel leuk om dit weer eens in een shoplog te laten zien.
Dit keer niet in een filmpje, maar met foto's.



Bij het kruidvat waren de producten die uit het assortiment gingen van Catrice en Essence met 50% korting, dus kocht ik een aantal producten
 Ik kocht twee blushes, 3 lakjes en een lipgloss.
 Dit is de kleur Khaki Perry, best wel een mooi kleurtje.
 Bij de Action kocht ik een aantal verschillende spulletjes.
 2 paar veren oorbellen, ze waren volgens mij iets van 75 cent per paar.
Ik vind het best wel leuke kleuren, alleen zijn veren oorbellen niet erg handig als het hard waait.
En met regen ook niet echt ;-)
 Ook kocht ik twee eye en lip pencils, rond de 69 cent als ik het goed heb.
Handig is dat je deze niet hoeft te slijpen, maar naar boven kan draaien aan het zilveren stukje aan de onderkant!
Wel voel je ze erg zitten op je lippen, niet heel fijn.
 Een aantal haarbanden, ook van de Action.
Deze waren per twee verpakt en ik had 3 setjes gekocht.
Smalle haarbanden zijn leuk om met twee te dragen, maar een kan natuurlijk ook!
 Bij de Action vond ik ook nog een geurtje, namelijk Apl.
Deze lijkt qua geur precies hetzelfde als DKNY green apple!
Erg lekker en nog budget ook, was ronde de 4 euro.
Wel ruik je de geur minder lang, maar ik vind het niet erg om de nog een keer op te doen!

Op de markt kocht ik nog een setje oorbellen (knopjes).
 Twee paar rode kopjes in verschillende grootte en een paar strikjes.
Het setje koste 2 euro.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?