Loesje's SoapShop

 Laatst kreeg ik van de webshop Loesje's SoapShop een erg lekker ruikend pakketje opgestuurd.
 Loesje's SoapShop is een webshop waar je verschillende zeepproducten kunt vinden.
Van zeepjes tot zeepkettingen.
Maar ook o.a geurzakjes en nog veel leuke andere spulletjes.
Benieuwd naar de producten die in mijn pakketje zaten?
Lees dan snel verder!

Ik ontving een zeepketting en een scrubzeepje in de vorm van een hartje.

 De zeepketting is met verschillende blauwtinten gemaakt, erg mooi.
Ook is de zeepketting stevig gemaakt, waadoor je deze goed op kan hangen.
 Zelf heb ik deze aan de muur gehangen in mijn kamer en het ruikt erg lekker!
De bloemetjes zijn namelijk van zeep, de naam zegt het al, en ruiken fris.

 De bloemen in de zeepketting zijn mooi gedetailleerd en zijn lichtblauw met bovenop donkerblauw met kleine glittertjes.
Er mooi gemaakt!
 Onderaan de zeepketting hangt een zacht hartje met blauw bloem en blad design.
Past goed in het geheel.
 Hier kan je het koortje zien waarmee je de zeepketting op kan hangen.
De is mooi versierd met blauwe kralen en is erg stevig.

Ik vind dit een erg leuke manier om een ruimte mee op te fleuren en het ruikt ook nog eens lekker.
Prijs: 6 euro

 Ook heb ik nog een scrubzeepje die verpakt zit in een wit stoffen zakje.
Deze is in de vorm van een hartje en gemaakt van olijfolie en fijne suiker.
En ruikt erg lekker naar bloemen.
 De hartjes vorm is alleen niet goed te zien, dit komt omdat er wat vanaf was gebrokkeld in het zakje.
Maar dat maakt het scrubzeepje niet minder fijn.

Dit zeepje maakt de huid erg zacht na het scrubben en ruikt erg lekker.
Ook een erg fijn zeepje wanneer je een droge huid hebt!
En erg leuk om cadeau te doen!

Prijs 0,60 euro

Neem zeker eens een kijkje bij loesjessoapshop.nl.
Je kan daar erg leuke zeepjes en andere spulletjes vinden die ook erg leuk zijn voor bijv. een verjaardag of voor een ander feestje!
En je krijgt tot 31 December 2012 15% korting met de code Marjolein 15%.

Deze review bevat producten die opgestuurd zijn door een merk of bedrijf.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?