Kneipp Patchouli

 Kneipp heeft een nieuwe geurlijn uitgebracht.
Namelijk een geurlijn met Patchouli!
Deze lijn bestaat uit een douchegel, badolie en een massageolie.
Lees snel verder om meer te weten te komen over de producten!

Ik heb van deze geurlijn twee producten.
De douchegel en de badolie.

 Als eerst de douchegel.
Deze zit in een handige flacon met een 'klikdop', dit vind ik veel makkelijker en fijne dan een draaidop.
Op de verpakking zie je ook de patchouli bloemen en staat er op dat het voor rust en balans is.
De verpakking vind ik er ook best mooi uit zien, lekker fris!
 Ook staat er achterop veel informatie over de douchegel.
Zo zitten er geen conserveringsmiddelen als parabenen in en ook geen minerale oliën, erg fijn.
 Ingrediënten
 De natuurlijke etherische patchouli-olie zou voor een ontspannende gevoel zorgen.
En het zorgt inderdaad ook wel dat je je wat ontspannen voelt.
En daarnaast ruikt deze douchegel ook nog eens erg lekker!
Patchouli is een van mijn favoriete geuren, dus een douchegel met deze geur vind ik dus erg fijn!
Het heeft een zachte, warme en kruidige geur.
Erg lekker ruikt het!
  
 De douchegel schuimt goed en maakt je huid zacht.
Ook heb je niet veel nodig, dus zuinig in gebruik.

Prijs: 4,99 euro voor 200 ml
 
 
 Ook heb ik nog een badolie in dezelfde geur.
De badolie zit in een kartonnen verpakking, in hetzelfde frisse design als de douchegel.
En wanneer je deze openmaakt zie je een glazen fles zitten.
Dit ziet er luxe uit!
Let wel op dat je de fles goed vast houd, want deze is van glas en een val op de badkamertegels zal het niet overleven!
 Op de verpakking staat informatie over de badolie.
Ook in de badolie zitten geen conserveringsmiddelen en minerale olien.

 Ingredienten.
 Op de fles zelf staat ook informatie over hoe je deze moet gebruiken.
Er wordt gezegd dat je deze niet in een leeg bad moet gooien, dit om verkleuring aan het bad en de tegels te voorkomen!
 De badolie heeft een donkergroene kleur, maar wees gerust deze kleur zal je niet op je huid zien.
De geur is iets sterker dan de douchegel, maar deze badolie ruikt alsnog erg lekker!

Prijs: 8,99 euro voor 100 ml.

Ik kan deze zeker aan raden en als je van de geur van Patchouli houdt, is dit echt een aanrader.
Echt het proberen waard!

Deze review bevat producten die opgestuurd zijn door een merk of bedrijf.

Reacties

  1. Ik schrok wel een beetje van de laatste foto! Hahahaha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een aparte kleur heeft de badolie! De geur lijkt me heerlijk..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?