Harige oksels, yes or no?

 
Harige oksels zoals op de bovenste foto.
Vinden jullie dit kunnen of niet?
Of kiezen jullie dan toch voor deze foto?
Natuurlijk moet iedereen zelf weten of je je oksels scheert of niet.
Maar zelf vind ik de tweede, de foto zonder harige oksels, een stuk beter.
Zelf scheer ik altijd mijn oksels, omdat ik dit een stuk netter vind staan.
En naar mijn idee vind ik dit ook veel hygienischer dan harige oksels.
Op de een of andere manier heb ik bij dan toch altijd het idee, wanneer er haar zit, het zweet er ook blijft zitten.
Ieuw!
Daarom scheer ik het regelmatig.

En wat vinden jullie ervan, harig of toch liever geschoren oksels?

Reacties

  1. Geef mij maar gladgeschoren oksels, ook bij mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het hangt natuurlijk af van je cultuur, maar hier in het westen is het zo normaal om gladde oksels te hebben, dat anders ook een beetje raar word bekeken. Zelf ga ik wel liever met gladde oksels, dan word de aandacht niet afgeleid als je in je zomerjurkje loopt =]

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?