DIY: Oorbellen boom

Het leek mij wel leuk om aan de hand van een DIY te laten zien hoe ik mijn lange oorbellen opberg.
Ik heb namelijk al mijn lange oorbellen, dus de oorbellen met een haakje, in een houten decoratieboom hangen.
Ik kwam op dit idee toen ik naar een oplossing zocht op ze op te bergen zonder dat ze in de knoop raken.
Benieuwd hoe ik dit gedaan/gemaakt heb?
Lees dan snel verder!



Zo ziet de 'oorbellen boom' ,zoals ik deze genoemd heb, eruit met mijn oorbellen erin.
Ziet er best wel kleurrijk uit.
 Close-up van de takken met oorbellen.
Het meerendeel van de oorbellen die je hier ziet heb ikzelf gemaakt.
Ik vind dat erg leuk om te doen en op deze manier heb je ook gelijk unieke oorbellen!
 De boom zelf is een decoratie boom die van hout is gemaakt.
Aan de achterkant kan ik jullie goed laten zien hoe ik het heb gemaakt.
De houten boom gebruikte we vroeger als paasboom, vandaar de stickers erop die ik er niet af krijg :-)
Laatst vond ik deze in een doos en het leek mij wel een apart en leuk idee om hier mijn oorbellen in te hangen.
 Dit heb ik gedaan door om de takken dunne elastieken heen te wikkelen.
Hierdoor kan je aan de elastieken de haakjes van de oorbellen hangen.
 Close-up
 Je kan er heel makkelijk de haakjes aan hangen.
Maar dit moet je wel voorzichtig doen, want als je te hard aan het elastiek trekt, kan je krijgen dat je de oorbellen als het ware lanceert en ze door de kamer schieten.
En dat is natuurlijk niet de bedoeling ;-)
Hier een close-up van het 'elastieken werk'.

Wanneer je er dan je oorbellen in hangt ziet het er leuk uit.
En staat ook nog eens leuk in je kamer!

Mijn knopjes bewaar ik overigens in een zilverkleurig doosje (hiervan zie je een stukje op de eerste foto).

Reacties

  1. Oh wauw die is al mooi gevuld, echt leuk bedacht en het ziet er ook zo vrolijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Zeker een originele manier om alles op te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan! Ik heb zoon gelijksoortige boom ook van SES gezien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?