Picture Moments Augustus


 Vandaag is het alweer tijd voor de picture moments van Augustus.
Deze keer iets minder foto's dan normaal, maar alsnog redelijk wat foto's.
Kijk snel verder voor de foto's van Augustus!



 Sinds kort is het natuurlijke merk Cattier-Paris ook in Nederland te koop.
Op mijn blog hebben jullie al een review kunnen lezen over een aantal van de producten.
Ik vind het een erg fijn merk en de producten zijn ook erg fijn!

 De master perfumers geuren.
Eigenlijk gewoon kruidvat eigen merk geuren, maar hierdoor ruiken ze niet minder fijn!
Ook hiervan is een review over te vinden.
Ziet er mooi en chic uit voor een prijs van maar 7,99 euro!

 Laatsts was ik product foto's aan het maken op de vensterbank en toen zag ik deze vlieg zitten.
Vind het wel een grappige foto, net of de vlieg mee zit te kijken ;-)
 Op 8 Augustus bestond mijn blog precies een jaar!
Wat gaat de tijd toch snel!
 Ook kreeg ik laatst een erg grote doos binnen en ik was wel benieuwd wat er inzat, want de doos was echt erg groot!
 En dit zat er in de doos toen ik deze openmaakte.
De nieuwe Reminton Pioneer.
Wat dit precies is en wat voor apparaat het is, daarover binnenkort meer in een review!
Het zal in ieder geval een artikel voor mannen worden!
 Van de week vlogen er een paar luchtballonnen voorbij.
Een mooi gezicht en ik heb er dan ook een paar mooie en leuke foto's van gemaakt!






 Vind het zelf best wel mooie foto's geworden!
Vooral degene waarbij je ook de bomen erop ziet.

 Een erg leuke kortingsactie bij KAYAsieraden.
Met de code 'dream' krijg je 10% korting op de sieraden die je koopt!
Altijd leuk!
 Dit vind ik zelf een erg mooi gemaakt haarlook, vooral het begin ziet er mooi uit!

 Nieuw lakjes van OPI!
Erg mooie herstkleuren.

Dit zag ik laatsts in de folder van het Kruidvat.
Ze hebben nu al kruidnoten bij het kruidvat en dat terwijl het pas eind Augustus is!
Vind dit wel erg vroeg!

Reacties

  1. De haarlook is erg mooi, ben benieuwd naar de parfums en inderdaad het is nog veel te vroeg voor sinterklaasspulletjes! Wat een onwijs grote doos voor iets dat maar zo groot is °-°

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! :D Nog gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je website! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?