Master Perfumer Eau de Toilettes

 Deze keer heb ik voor jullie een geurreview die bestaat uit drie geuren.
Dit zijn de geuren van de Master Perfumer, de eigen merk geuren die je bij het Kruidvat kan kopen.
Ik heb de drie dames geuren, maar deze lijn heeft ook drie heren geuren in het assortiment (ook leuk om cadeau te doen!).
Benieuwd hoe de geuren zijn?
Lees dan snel verder!




Er zitten drie damesgeuren in het assortiment.
Dit zijn nr 8 Rose, nr 53 Amber en nr 15 Orange Blossom.

De flacons zien er allemaal hetzelfde uit.
Ze zijn helemaal van glas met op de achterzijde MP, van Master Perfumer.
Dit ziet er mooi er mooi en luxe uit.
Wat erg handig is, is dat de flacons een etiket hebben waarop staat welke geur het is.
Anders had het wel wat lastiger geweest o te weten welke geur het is, aangezien ze er allemaal hetzelfde uitzien!





 De 1e geur is nr 8 Rose.
De verpakking is roze met een roosje erop.
 De geur bestaat uit peer, roos en sandelhout.
Het duidelijkst is de geur van rozen te ruiken, erg lekker.
Ik hou wel van rozengeur, dus dit is zeker een fijn geurtje!
 
 Ook staat er op het etiket de geurnoten die erin zitten, erg handig!
Dit is vooral een bloemige geur, maar is niet erg zwaar.

 Als 2e geur de nr 53 Amber.
De verpakking is een lichte perzik kleur met waaiers erop.
Dit is ook erg handig aan de verpakkingen, dat deze er allemaal een ander design hebben.
Zo zie je altijd makkelijk welke je te pakken hebt in de winkel!

 In deze geur zitten de volgende noten:
- perzik
- jasmijn
- amber

Bij deze geur ruik je de amber en de jasmijn hebt beste.
En dit maakt het ook gelijk een geur die je ook echt lekker moet vinden.
Op wat koudere dagen is dit best een lekkere geur, al is het wel een wat zwaardere geur.
Die niet iedereen lekker zal vinden ruiken.
Ruik, voordat je deze koopt, zeker even in de winkel.
Zo weet je zeker of je deze wel lekker vind ruiken.

 De geurnoten op het etiket.
Zelf vind ik deze geur wel redelijk lekker ruiken, maar ik draag deze dan ook vaker op koudere dagen.
Wel is het een wat zwaardere geur, hier moet je echt van houden.

 Tenslotte als 3e geur nr 15 Orange Blossom.
De verpakking van deze is mint/blauw met pauwenveren.
 De geurnoten zijn grapefruit, sinaasappelbloesem en muskus.

Dit is een frisse geur, waarbij je duidelijk een combinatie ruikt tussen citrusvruchten en musk.
Een geurtje wat ik erg lekker vind ruiken.
Lekker voor op een warme dag, maar kan ook prima op de koudere dagen.
Ruikt lekker fris!
 Wederom de geurnoten.

Een frisse geur, erg lekker!

De flacons zien er mooi en luxe uit.
Ook ruiken de geuren allemaal best wel lekker, alleen kan je het beste even de geur in de winkel ruiken.
Zo weet je zeker of je de geur ook echt lekker vind.
Rose en Orange Blossom zou ik zeker opnieuw kopen, echt 2 fijne en lekker ruikende geuren.
Alleen Amber zou ik niet opnieuw kopen, omdat deze best nog wel zwaar uitvalt en niet echt fan ben van de geur.
Niet dat ik deze vies vindt, maar het is niet echt mijn favoriet.

Wel zijn de geuren erg budget in prijs, namelijk 7,99 euro.
Dus zeker een fijn prijsje om ze eens te proberen!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?