Essence LE Ready for boarding producten review

 Essence kwam vorige maand uit met de LE Ready for boarding.
Ik heb van deze LE een aantal producten en deze ga ik jullie vandaag laten zien!



In deze collectie zaten o.a 2 lip & cheek creme's.
Ik heb de beide kleuren.
De verpakking ziet er best wel leuk uit, alleen is het wel wat jammer dat er geen apart kwastje bijzit wanneer je dit op je lippen wilt aanbrengen.
Je kan het product, zowel op je lippen als op je wangen aanbrengen.

 Er waren een lichtrozige kleur en een donker roze kleur.
 Swatches.
De lip & cheek creme is goed gepigmenteerd en best wel romig.
 De lichte kleur.
 De donkere kleur.

Om beide aan te brengen heb ik zelf een apart lipkwastje gebruikt, maar dit kan je natuurlijk ook met je vinger doen.
Beide voelen romig aan op je lippen en blijven best wel goed zitten.

 Van de LE heb ik ook nog twee lakjes.
02 Beauty on tour - een koraal rood lakje.
Peel of basecoat 01 Carry me home.
 De lakjes bevatten 8 ml en het printje ziet er wel leuk uit.

Als eerste de peel off basecoat.
 Deze heeft een best wel fijn kwastje.
De basecoat is wit van kleur, maar na tien minuten wordt deze doorzichtig op je nagels.
 Hier kan je goed zien dat de basecoat doorzichtig word.
 Over de basecoat bracht ik de koraal rode lak aan.
Een erg mooie zomerse kleur!
 De kleur blijft rond de vier dagen mooi zonder te chippen.
 Ik had, zoals ik net al noemde, de peel off basecoat onder deze lak gedaan.
En de bedoeling van de basecoat is dat je deze er in een keer af zou moeten kunnen halen, samen met de gekleurde lak.
Ik had hier beide lakjes 4 dagen opgehad.

En zou zagen mijn nagels eruit nadat ik de nagellak eraf had gehaald.
Dit ziet er echt niet uit!!
Nadat het bij de eerste paar nagels moeilijkeraf te halen was, probeerde ik het met aceton.
Dit had ik beter niet kunnen doen, want het leek wel of het veranderde in plakkerige lijm!
En dit was nog moeilijker weg te halen.
Het kan dat ik de basecoat niet dik genoeg heb aangebracht, dit ben ik nu dan ook aan het testen onder een glitterlakje.
Maar als ik eerlijk moet zijn, gebruik ik liever aceton!

NOTE:
Inmiddels heb ik de glitterlak eraf gehaald en wanneer je de basecoat dikker aanbrengt is het iets makkelijker te verwijderen.
Maar de lak gaat er niet in het geheel af, maar in delen.
Nadat alle lak eraf is zien je nagels er precies hetzelfde uit als op de foto, dus dit maakt geen verschil.
Essence zegt dan wel dat dit niet schadelijk is voor je nagels, maar ik weet dat nog niet zo zeker.

Reacties

  1. De cremepjes zien er mooi uit de peel off coat daarnintegen, niet zo =]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben echt weg van de lip en cheeks en ben zelf wel tevreden over de peel off base!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?