Picture moment Juli



Het is inmiddels alweer de laatste dag van Juli.
Daarom vandaag de picture moments van Juli!


Erg schattige achtergrond!

 De aardbeienkwarktaart die ik voor mijn opa's 80e verjaardag had gemaakt.
 Deze leuke pop-up kaart had ik ook voor mijn opa.






 Koko

 Wibi aan het knabbelen aan een worteltje.
Hij had nog nooit een wortel geproefd en vond het eerst maar vreemd, maar toch wel lekker.
 Nieuwe lay-out van mijn blog.
Ziet er lekker vrolijk uit.
 Sinds een tijdje sta ik ook vermeld op de site van ohlala.
Op mijn site heb ik een aantal banners staan en als je daarop klikt kom je direct op hun site.

Wibi drinkt uit een glas water.


 Vond dit wel een leuke foto.
Dit is de weerspiegeling van de hangplant op de veranda.

 Wibi en een badje.
Twee dingen die niet samengaan.
Wibi gaat niet in het badje maar blijft er alleen maar bang naar kijken.
Mooie foto.
 Een orchidee vind ik een van de mooiste planten.
 Pompoen plantje.
Hier nog klein, maar groeien erg snel!







 Schattig buitenlampje!
 Bar-le-duc met citroen.
Het meest vieste wat er bestaat, jak!
Smaakt niet eens naar citroen, maar na spa rood.
 Yoghurt gums, jammie!

 Schattig beeldje.
 Niet echt zomers weer.
Uiteindelijk weer een ander achtergrond.
Dit wisselt zich erg vaak af.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?