Beauty picture's mei 2012

Vandaag een nieuw artikel, alhoewel deze wel een beetje lijkt op mijn maandelijkse picture moments.
Alleen laat ik in dit foto artikel beautyproducten zien waar ik al een review van heb geschreven of waar nog een review van komt.
Dus kijk snel verder voor de foto's!



 Ik vind dit een van de fijnste scrubs, namelijk de Therme skincare Thalasso Shower Scrub 4in1.
 Hier zie je textuur van de scrub, niet te grof dus erg fijn in gebruik.
En ruikt ook nog eens lekker fris naar de zee!
 Mijn lippotloden en de swatches ervan.

 Van deze producten hebben jullie al een review voorbij zien komen op mijn blog.
Alle producten zijn zeker aanraders.

 Ook van de Pupa 10th anniversary lipsticks staat een review online.
Naast dat ze een mooie verpakking hebben, is de pigmentatie van de lipsticks ook nog eens erg goed!
 Hele mooie en draagbare kleurtjes.
 Mooie box van Chacarel Anais Anais.

 Ook de verpakkingen vind ik er mooi en chic uitzien.

 Deze ruikt lekker bloemig
 Sun by jil sander

 Producten van de essence fruity LE.

 Deze producten waren ook al te zien in mijn shoplog, maar toch nog even een foto van de producten.
 De nieuwe creme van Vichy
Super mooie flakies van essence!

De nieuwe Remington Pro Soft Curl waarvan zeer binnenkort een review is te zien op mijn blog.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?