Trind Nailpolish Remover

Een van de producten die Trind in het vaste assortiment heeft, is de Trind Nailpolish Remover.
Deze bevat namelijk geen aceton en is dus een stuk beter voor je nagels.
Benieuwd of deze Nailpolish remover je nagellak goed verwijdert en je nagels niet uitdroogt, lees dan snel verder!



 De nagellak remover zit in een doorzichtige flacon met een zilver kleurige dop.
Dit zit er basic en strak uit.
Ook is de dop er stevig en sluit goed wat er voor zorgt dat de flacon niet lekt als deze op de zijkant ligt.
Erg fijn!
 De nagellak remover bevat geen aceton en is extra mild.
Trind heeft namelijk gebruik gemaakt van oplosmiddelen die het minst aggresief zijn voor de nagels en de huid eromheen.
Dit merk ik inderdaad als ik met deze remover mijn nagellak eraf haal.
Met een andere remover drogen mijn nagels nogal uit, maar daar heb ik bij de nagellak remover van Trind totaal geen last van.

Deze remover verwijdert zelfs heel makkelijk glitternagellak!
Laat het wattenschijfjes met de remover een paar seconden op je nagel en je kan heel makkelijk de glitternagellak eraf halen, zonder dat je moet boenen.
Echt erg fijn!

De opening van de flacon is niet te groot, waardoor je precies genoeg nagellak remover op het wattenschijfje kan doen.

Ook zit er geen vervelende geur aan deze remover.
In het begin ruik je wel even de geur van remover, maar daarna niet meer.
Als je je nagellak hebt verwijdert en je ruikt na een paar seconden aan je nagels ruik je geen vervelende geur, maar een heel lichte rozengeur.
Erg fijn dat er een lichte rozengeur aanzit in plaats van een nagellak remover geur.

 Let wel op dat je deze remover alleen moet gebruiken op je natuurlijke nagels en niet is bedoeld voor kunstnagels zoals acrylnagels e.d.
 Ingredienten.

Ik vind deze nagellak remover erg fijn.
Zowel de geur als de werking ervan.
Echt een topper onder de nagellak removers vind ik!
En deze zal ik dan ook zeker opnieuw kopen als deze flacon op is.

Prijs: 6,95 euro

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?