Picture Moments April




Vandaag is het weer tijd voor het maandelijkse Picture Moment artikel.
Deze keer de foto's van April.


 Van deze producten hebben jullie inmiddels de reviews kunnen lezen op mijn site.
 Overvol bakje met persberichten.
 Lente decoratie aan mijn bureau.
Kleurt in elk geval leuk bij mijn bureaublad achtergrond.
 Paashaasjes voor d epasen
 Deze drie spellen heb ik op mijn computer en zijn erg leuk
 Lekker een kopje thee met paaseitjes!



 Mooie bloesem!
 Met eerste paasdag ging ik met mijn ouders gourmetten!


 Close-up




 WIBI!
 Bloemen die ik voor mijn moeder had gekocht.



Altijd mooi, een regenboog!
 Pakketje ontvangen van de LE pupa lipsticks!
Inmiddels staat er een review van op de site
 Bloemen in de spiegel.
 Bloemen close-up

 Jelly beans in de vorm van paaseitjes

 Lekker drankje, smaakt bijna hetzelfde als een bounty.
 De laatste tijd is dit mijn favoriete lipstick.
Deze is van Catrice

 Zelf gemaakte smoothie Peer/Banaan
 De mini's van Albert Heijn.
Een hele kleine zwitsal shampoo.
Cute!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?