Nivea Visage all-in-1 extra diepreinigende gel

 Vandaag een artikel over een product dat ik al een tijdje gebruik en waar ik zeer tevreden over ben.
Namelijk de Nivea Visage Pure Effect All-in-1 Extra diepreinigende gel.
Lees verder om meer te weten te komen over dit product!

 De gel zit in een witte tube met blauw en zilver design erop.
Eenvoudig en simpel, maar de verpakking ziet er toch wel leuk uit.

 Je kan dit product op verschillende manieren gebruiken.
Namelijk als peeling, masker, facewash en scrub.
Dus dit product is echt multi-functioneel.
Dit vind ik altijd erg fijn aan een product!
 De gel zelf is wit met kleine blauwe korreltjes erin.
Zelf vind ik het vooral heel fijn om het als masker te gebruiken of als scrub.
Deze gel maakt mijn huid heerlijk zacht en reinigt ook erg goed!
Je kan duidelijk zien dat na gebruik de onzuiverheden minder zijn.
Een erg fijn product.
Ingredienten.

Zelf kan ik dit product echt aanraden, omdat het fijn werkt en ook op meerdere manieren te gebruiken is!
En ook ruikt het erg lekker fris!

Zeker een aanrader om eens te proberen!
Prijs: rond de 6,00 euro

Dit lijkt misschien iets prijzig, maar als je bedenkt dat je het op meerdere manieren kan gebruiken en zuinig in gebruik is, dan is het zeker niet duur!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?