Onwaarheden

Even geen beauty artikel, maar even iets heel anders.

Ik krijg namelijk vaak te horen bij mijn comments dat ik artikelen en reviews van andere sites zou overnemen.
DIT IS NIET WAAR!!
Ik schrijf namelijk al mijn artikelen en reviews zelf en ben hier echt soms uren mee bezig.
Dan begin ik s'middags om 12 uur te typen en ben ik pas rond 4 uur klaar en dan ben ik bezig geweest met de artikelen ZELF te maken.
Oja, en de foto's maak ik ook zelf, voor mensen ook nog die onzin gaan verkondigen!

Dus ik snap niet dat mensen dit beweren, waarschijnlijk om de aandacht naar zichzelf te trekken!
En dan reageren de meeste bij de comments ook nog eens anoniem.
Dit vind ik eerlijk gezegd nogal laf van ze .
Als je dan toch iets wil beweren WAT NIET WAAR is zet dan ook je naam er bij.
En reageer niet anoniem, want dan ben je in mijn ogen een lafaard!

De reacties die onwaar zijn verplaats ik dan ook naar spam, omdat ik op mijn blog geen leugens accepteer, van niemand niet!
Als je alleen maar leugens kan plaatsen bij de comments, reageer dan maar helemaal niet!

Dus bij deze: IK MAAK AL MIJN ARTIKELEN, REVIEWS EN FOTO'S ZELF!

Reacties

  1. Vervelend dat dit gebeurt, je moet er verder echt 0,0 aandacht aan besteden, daar zijn dat soort mensen vaak op uit. Je kunt als dat niet werkt er gewoon een IP ban op zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?