NYC High Definition mascara

 Naast de NYC High Defenition Volume mascara heeft NYC ook een andere variant van deze mascara in het assortiment.
Namelijk de NYC High Definition mascara.
Ook deze mascara blooft de wimpers er mooi uit te laten zien.
Benieuwd of de High Definition mascara van NYC dit waarmaakt, lees dan verder!


De mascara heeft een licht oranje verpakking met zwarte letters erop.
Deze verpakking is lichter dan die van de High Defenition Volume mascara, die echt fel oranje is.
Hierdoor zijn beide mascara goed uit elkaar te houden, erg handig.
Ik vind het best wel leuk, een opvallende kleur verpakking voor een mascara, lekker fris en kleurig!

 Het borsteltje heeft van die plastic haartjes en en is aan de punt van het borsteltje smaller.
Dit werkt erg fijn voor de wimpers in je binnenste ooghoek!
 Ook pakt het borsteltje precies genoeg mascara, zodat je geen last hebt van klontjes in je wimpers.

De mascara maakt mijn wimpers mooi zwart en zorgt er ook voor dat mijn wimpers een mooie krul hebben!
Ook zijn mijn wimpers mooi van elkaar gescheiden, want deze mascara zorgt er ook voor dat je wimpers niet aan elkaar plakken.

 De mascara blijft goed zitten en vlekt niet!
In de mascara zit ook Duo Play Complex met panthenol en vitamine E dit verzorgt  en versterkt je wimpers en maakt ze soepel .
Ook is deze mascara geschikt voor lensdragers en voor gevoelige ogen.

Ik vind dit een heel fijne mascara, blijft goed zitten en geeft een mooie krul aan mijn wimpers.
Echt een aanrader!

Prijs: euro 4,99

Deze review bevat producten die opgestuurd zijn door een merk of bedrijf.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?