Nieuwe Dove producten

 Dove heeft een aantal nieuwe producten uitgebracht met het DeepCare Complex.
Dit zorgt ervoor dat je huid gevoed wordt en er gezond uitziet.
Vandaag ga ik de nieuwe producten voor jullie reviewen.


 Dit zijn de nieuwe Dove producten.
De Deeply Nourishing Douchecréme, de Bodymilk Essential Nourishment en de Essential Nourishment voedende handcreme.

 Als eerst de douchecreme.
De verpakking is simpel wit met blauw.
En heeft een handig dop, een soort klikstuiting, noem ik het maar.
Deze sluit goed en gaat ook makkelijk open.
Eigenlijk de standaard verpakking van de Dove douchecreme's, maar deze ziet er goed uit.
 Deze douchecreme belooft de huid diep te voeden en bij dagelijks gebruik voor een mooie huid te zorgen.

 Ik heb deze douchecreme nu al een aantal dagen getest en ben er zeer tevreden over.
Het ruikt lekker fris en maakt mijn huid heerlijk zacht.
Ook heb ik deze douchecreme een paar keer gebruikt om mijn gezicht mee te wassen.
Ik weet dat je eigenlijk een apart product nodig hebt voor je gezicht, maar ik had last van een aantal onzuiverheden en ik wilde weten hoe de douchecreme daar voor zou werken.
En ik kan je vertellen, de meeste onzuiverheden, zoals pukkeltjes e.d, zijn weg op een paar na!
Het werkt ook heel goed voor je gezicht, echt een topproduct!
Maakt dus zeker waar wat het belooft.

Het zou mij best een goed idee lijken als hier ook een facewash van zou worden uitgebracht!

 Ingredienten

Prijzen
250 ml euro 3,29
500 ml euro 5,49


 Dan de bodymilk.
 In de bodymilk zit het DeepCare complex wat zou zorgen voor een diepe voeding van je huid.
Deze bodymilk is geschikt voor een droge huid.

 De bodymilk heeft een vrij dunne structuur die snel intrekt in de huid.
Ook laat het geen vettig laagje achter en maakt je huid heerlijk zacht.
En ook de bodymilk ruikt heerlijk fris, echt de geur die we van Dove gewent zijn.



 Ingredienten
Prijzen
250 ml euro 5,29
400 ml euro 6,99

Als laatst de voedende handcreme.
 De handcreme heeft een fijne structuur, niet te dik en ook niet te dun.
Eigenlijk precies goed en smeert fijn uit.
Ook laat de handcreme geen vettig laagje achter en trekt snel in.
Ik vind dit altijd wel fijn aan een handcreme.
 De handcreme belooft de hele dag voor zachte en gladde handen te zorgen.
Dit klopt echt!
Mijn handen zijn heerlijk zacht en voelen ook glad aan.

Ingredienten.
Prijs
75 ml euro 3,39

Deze review bevat producten die opgestuurd zijn door een merk of bedrijf.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?