Dove conditionersprays



Dove introduceert de twee nieuwe conditionersprays in hun haarverzorgingslijn.
Vandaag ga ik de nieuwe conditionerspray voor jullie reviewen!


Als eerst de Dove Nourishing Oil Care Anti-Klit & Care Spray.
Zoals je kan zien is dit een grote doorzichtige flacon die 200 ml bevat.
Vooral het goud accent op de verpakking past goed bij de rest van de kleuren.
Ook staat duidelijk op de verpakking aangegeven waar het prodcut voor bedoeld is.

De conditionersprays moet je niet uitspoelen!
In deze spray zit o.a arganolie, dit wordt ook wel het vloeibare Marrokaanse goud genoemd, dus de verpakking past er goed bij!
Arganolie heeft verzorgende en helende kwaliteiten en het helpt beschadigd en futloos haar te herstellen.
Dus echt een goed product voor je haar!
De spray bestaat uit een doorzichtige 'laag' en een wittige 'laag'.
Daarom is het ook belangrijk om de flacon goed te schudden voordat je de spray gaat gebruiken!


De spray zorgt ervoor dat je haar makkelijk doorkambaar is en mooi glanst.
Ook maakt de spray je haar niet vet, maar voedt deze juist.
Ik heb deze spray al een aantal keer gebruikt en ik kan echt merken dat mijn haar door deze spray mooi glanzend wordt en er gezond uitziet!

De spray heeft een frisse maar zachte geur wat erg lekker ruikt.
Ook verzwaart het je haar niet.

Op de achterkant staat duidelijk aangegeven hoe je de spray dient te gebruiken.
Ook is het belangrijk om, nadat je de spray in je haar hebt gedaan, je haar door te kammen, zodat het product goed verdeelt wordt.

Prijs: euro 4,49

Dan de Dove Intense Repair Anti-klit & Care Spray.
Ook deze conditionerspray zit in een zelfde soort verpakking, maar is in plaats van warme geel en goud tinten, is deze flacon blauw met zilver tinten.
Hierdoor zijn de sprays goed uit elkaar te houden.
Ook in deze flacon zit 200 ml.
De spray zorgt ervoor dat je haar goed gehydrateert word.
Ook voelt je haar zacht aan.
Mijn moeder heeft deze spray ook gebruikt en vond deze erg fijn, omdat het je haar heerlijk zacht en goed te kammen maakt.

Ook deze spray bestaat uit twee 'lagen' en moet je ook eerst schudden voor gebruik.
De spray ruikt lekker fris, ik kan alleen niet precies zeggen waar het naar ruikt.
Maar in elk geval ook erg lekker!

En bij deze spray staat ook heel duidelijk aangegeven hoe je deze moet gebruiken.

Prijs: euro 4,49

Ik vind het beide zeer fijne conditionerspray en het zijn echt zeker twee aanraders, die ik iedereen kan aanbevelen!
Ben zeer tevreden over beide producten!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

  1. Ik kende nog geen conditioners in spray vorm, het klinkt wel interessant!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?