Picture moment Januari

Picture Moments Januari

Vandaag de eerste maandelijkse Picture Moment.
Deze keer alle foto's van Januari.
Kijk verder voor een kijkje in mijn foto's!




 Roomboter sneeuwpopje


 Een lekker warme Latte Machiatto!
 Schattig labeltje
 Rond de kerst en oud&nieuw behoorlijk wat artikelen voor mijn blog!

 Nieuw twitter magazine
 Zelf gemaakte ketting die ik droeg bij een kerstoutfit.

 mijn blog is ook te volgen via google mobile
 I love glitters!!
Schattige glittervogeltjes.

 Mijn everyday bakje


 Vuurwerk!!

 Kerstboom in de huiskamer.

 Nog meer vuurwerk tijdens oud&nieuw


 Jammie, de zelfgemaakte oliebollen van mijn opa.
En dit zijn echt de beste oliebollen ter wereld!!
 Op oude jaars avond nog naar een aflevering gekeken van Toen was geluk heel gewoon.
 Hamsterbingo!!

 Nieuwe lay-out op mijn blog
 Twee nieuwe boeken.
Ik ben echt een boeken wurm en heb echt behoorlijk wat boeken in mijn kast staan.
 Eerste gesproken filmpje uploaden.


 Mooie foto's
 Bezig met het bewerken en opslaan van een filmpje
 Lekkere maaltijdsalade met kip
 Nieuwe bureaustoel bij Ikea gehaald en deze zit echt heel fijn.

 De babyliss stijl en krultang.


 Mooie bloem aan een orchidee
 Mijn rozenplantje
 Ballon voor de 25e trouwdag van mijn ouders


 De spullen voor de cupcakes die ik wilde gaan maken.
Eerste pak cupcakes mislukte.
Het werd uiteindelijk een taart.
 Nepbloem in springveer
 Hartjesballon, eveneens voor de trouwdag van mijn ouders.
 Een boekbox om cupcakes en koekjes te maken, compleet met spulletjes!
 Zilver kleurige waxine houders.
 Ziet er echt mooi uit!!
 En nog goedkoop ook, gewoon bij zeeman gehaald deze waxinehouders!
 Samen met een zilverkleurige kaarsenstandaard.
 Filmpje bewerken en opslaan dat binnenkort online komt!
 Mooie zonnige dag!
 Bezoek van een musje!
 Tortelduifje in bloemstuk
 Dit bloemstuk heb ik aan mijn ouders gegeven op hun trouwdag( was op 30 Januari )


Mooie kaart met leuke tekst voor mijn ouders!

 Close-up foto's

 Bloemen!!

 Twee leuke forever friends trouwbeertjes.
Ook voor mijn ouders.
 Foto's van de taart die ik voor mijn ouders had gemaakt.


 Twee accessoires pakketten van de sims 2.
Toch wel mijn favoriete spel!
Leuke valentijnsdecoratie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?