Olaz Regenerist egale gezichtscreme

Olaz heeft verschillende producten voor het gezicht.
Ik ga voor jullie de Olaz Regenerist egale gezichtscreme reviewen.
Zelf gebruik ik deze als dagelijkse dagcreme.



De Olaz Regenerist dagcreme zit in een doosje waar duidelijk op staat afgebeeld welk product er in de verpakking zit.
Ook ziet de verpakking er luxe uit en er wordt ook duidelijk aangegeven op de verpakking waarvoor de creme is.
Dit is eigenlijk een creme voor de oudere huid.
Maar deze werkt ook heel goed als je een vochtarme huid heb, zoals ik.


En, een groot pluspunt, er zit spf 30 in de dagcreme.
Dit is namelijk altijd belangrijk om te gebruiken!

De ingredienten.
Op de zijkant van het doosje staat informatie over de dagcreme.
Zelf gebruik ik deze creme momdat deze goed vochtinbrengend is, en deze creme hydrateert de huid echt goed en maakt je gezicht ook heerlijk zacht.
Wel merk ik zelf wel dat deze creme de huid ook egaal maakt.
Dus wat de creme belooft doet deze ook!
De flacon zelf is bordeaux kleurige met witte letters.
Dit geeft de dagcreme een luxe uitstraling.
Op de achterkant staat een klein stukje hoe je de creme moet gebruiken.
Maar opzich spreekt dat al voor zich, vind ik.
En wat nog een groot pluspunt is, is dat de creme in een pompflacon zit.
Dit is veel hygienischer dan een potje waar je elke keer met je vingers in moet om creme te pakken.
De creme zelf is een redelijk dikke creme, maar deze is makkelijk uit te smeren.
Ook heeft de creme een frisse geur, wat best lekker ruikt.
En de creme trekt snel in wat altijd fijn is en het is zuinig in gebruik.
Je hebt voor je gezicht maar een pompje nodig.
Dus je doet best lang met een flacon.
Zelf ben ik deze ongeveer een jaar geleden gaan gebruiken en er zit nu nog steeds in!
Het is alleen jammer dat je niet precies weet hoeveel er nog inzit en het eigenlijk een beetje moet gaan inschatten aan het gewicht van de flacon.

De prijs: 32,95 euro.

Opzich is dit best wel prijzig, maar het is een goede dagcreme die heel fijn in gebruik is.
En waar je ook nog eens lang mee kunt doen!











Reacties

  1. Jammer dat je maar zo weinig gebruikt! Zo heeft de spf die er op staat geen effect en is je huid eigenlijk zo goed als niks beschermd! Als je wil dat je de aangegeven spf letterlijk op je huid hebt dan moet je echt veel meer gaan gebruiken! Namelijk een halve theelepel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor op mijn gezicht gebruik ik ook meer, dit op de foto is enkelt een swatch (en heb ik minder dan een half pompje voor gebruikt)
      Dus hoe de creme er uit ziet en dus niet de hoeveelheid die ik gebruik.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?