Trendeditie Essence Cristalliced

f7273b10 Essence Cristalliced
Ik ben gek op deze tijd van het jaar.
En ik geniet nog meer van alle mooie wintercollecties van cosmeticamerken!
Maak vandaag kennis met Essence Cristalliced, een superwinterse limited edition lijn, die echt heel leuk is!

In deze leuke limited edition lijn zitten allerlei geweldige ‘icy’ producten in koele kleuren, die super bij de tijd van het jaar passen.

174049ea Essence Cristalliced
b106988f Essence Cristalliced
Eerst de Glitter Froster For Lips and Body.
Volgens mij is dit gewoon een soort heel losse ‘oogschaduw’, die je ook op je lippen kan deppen.
Leuk!
In 01 Frosted Champaign en 02 Diamond Dust.
€2,29 per stuk.


2f8e68f5 Essence Cristallicedcfc0f028 Essence Cristalliceda3243418 Essence Cristalliced

Drie kleuren lipgloss!
In 01 it’s a snow-woman’s world, 02 diamond dust en 03 ice crystals on my window. De verpakking vind ik echt superleuk met die ijssterren.
En een heel fijn prijsje, €1,79 per stuk!
ccf2a893 Essence Cristalliced7a70fb39 Essence Cristalliced64048640 Essence Cristallicedfa3ddd88 Essence Cristalliced
Vier kleuren Liquid Eyeshadow. Ik ben benieuwd hoe deze werkt, ik hoop dat  je hem ook als oogschaduwbasis kan gebruiken.
In in 01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice eyes baby, 03 ice crystals on my window en 04 iced age reloaded. 
€2,29 per stuk.
504dbae2 Essence Cristalliced
Kan je onder je foundation over je hele gezicht gebruiken, maar ook over je foundation als highlighter op je jukbeenderen bijvoorbeeld.
Zit in een klein pompflesje, heel handig dus.
€2,49.
572ff95e Essence Cristalliced
Heel bijzonder lijkt me deze Snow Flake Mascara Topper!
Een topper voor over je mascara die voor een ‘snowflake’ effect moet zorgen.
Ik ben heel erg benieuwd!
€2,29.
1cae9752 Essence Cristalliceda522f6aa Essence Cristalliced

f2fe245a Essence Cristallicedf528b022 Essence Cristalliced

97da9408 Essence Cristalliced
Vijf kleuren Cristalliced nail polish.
In 01 it’s a snow-woman’s world, 02 ice crystals on my window, 03 iced age reloaded, 04 ice eyes baby en 05 frosted champaign.
€1,79 per stuk.
9f787bd4 Essence Cristalliced
Essence doet altijd leuke dingetjes met nail art en nu weer!
In de Cristalliced lijn zitten heel leuke nagelstickertjes met sneeuwvlokjes.
 €1,29.

Deze Cristalliced collectie ligt vanaf januari bij het Kruidvat, dus het is nog eventjes wachten.
Wel jammer dat ze niet wat eerder in de winkel liggen, want het zijn perfecte cadeautjes voor Kerst!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?