Outfits en ooglook voor oud&nieuw




Laatst liet ik jullie al mijn outfits en ooglooks zien voor 1e en 2e kerstdag.
En aangezien het Zaterdag alweer oudejaarsavond is laat ik jullie vandaag mijn oufits en ooglook zien.
Zowel voor oudejaarsavond als voor nieuwjaarsdag.



Als eerst mijn outfit voor oudejaarsavond.

 De outfit is bijna hetzelfde als die ik droeg met 1e kerstdag.
Op oudejaarsavond heb ik een mouwloze donkerblauwe top met lovertjes en een ketting met licht blauwe en donkerblauwe kralen.
Wel heb ik een ander hesje erover aan.
Namelijk een zwart hesje met ruches en korte mouwtjes.
 Close-up
 Voor nieuwjaarsdag heb ik een simpele maar leuke outfit.
Een lichtblauw shirt met lange mouw met aan de bovenkant een soort pofmouw.
Daarover heen een hesje van spijkerstof.
Om de outfit af te maken draag ik er een lange ketting bij van verschillende blauwe kralen.
Close-up

Als laatste nog de ooglook.
Bij beide outfits draag ik dezelfde ooglook.
Namelijk een winged eyeliner.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?