Outfit en ooglook voor 2e kerstdag



Glitter plaatjes Kerst  klokken
Vandaag heb ik jullie al mijn outfit en ooglook laten zien voor 1e kerstdag.
Nu laat ik jullie mijn outfit zien voor 2e kerstdag.
Verwacht geen spetterende outfit, het is een zeer basic outfit geworden.



Outfit

 Zoals ik al eerder zei is het een simpele en basic outfit, maar wel netjes voor de 2e kerstdag.
 Hier alvast een foto waarop je goed de ruches kan zien van het vest.
 Onder het zwart vest draag ik een simpel wit shirt met een kleine kol.
 Het vest is basic zwart met ruches.
Dit vind ik er leuk uitzien.
 Een close-up van de ruches en je kan hier ook meteen zien dat het vest een simpele kleine sluiting heeft precies bij de kraag.
Hierdoor valt het vest aan de onderkant mooi open.
 Bij deze outfit draag ik een zilverkleurige ketting.
Dit is eigenlijk het enige item aan de hele outfit wat glinstert, maar dat vind ik ook wel weer een leuk effect geven.
Heel subtiel.
En nog een leuk weetje: deze ketting heb ik namelijk zelf gemaakt!
 De complete outfit, ook bij deze outfit draag ik wederom een zwarte basic broek.
Vind het er toch wel netjes uitzien.
Colse-up van de ruches en de ketting.

En tenslotte nog de ooglook die ik erbij draag.
Mooi zilver met wat zwart.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?