Mijn Stash - Nagellakstash



Van de week had ik een artikel over mijn kwastenstash.
En vandaag ga ik mijn nagellakstash laten zien.
Lees verder voor de foto's!




 In de eerste twee lades van dit kastje heb ik mijn nagellak staan.
Het is eigenlijk geen goed kastje om nagellak in op te bergen en dat zullen jullie straks op de foto's ook wel kunnen zien.
Ik ben dan ook al na aan het denken om een ander kastje te kopen om mijn nagellak in op te bergen.
Waarschijnlijk word het een kastje van de Ikea, namelijk de Ikea Helmer.
ikeahelmerdrawerunit Keep it organized: nagellakZo ziet het kastje eruit wat ik bedoel.
Maar nu weer terug naar mijn nagellakstash!
 In de eerste lade heb ik verschillende kleuren nagellakjes door elkaar staan.
Er zit eigenlijk geen vast systeem in zoals dezelfde kleur in een la.
Er zitten echt allemaal verschillende kleuren door elkaar.
Dus meestal is het nogal wat gezoek om de juiste kleur te vinden die ik wil gebruiken.
 Close/up foto van de linkerkant van de la.
 En een close-up van de rechterkant van de la.
 In de tweede la heb ik nog een aantal lakjes staan die niet meer in de bovenste la gingen.
Het lijkt wel of er in de bovenste la nog genoeg ruimte over is voor deze lakjes, maar dit is echt niet zo.
Ze zouden er nog wel in passen, maar het is namelijk zo dat de lades namelijk maar voor iets meer dan de helft open kunnen.
En als ik dus deze nagellakjes hier nog achter zet ik er niet makkelijk meer bij kan om ze te pakken.
Dus de Ikea Helmer zou echt veel fijner zijn om mijn nagellakjes in op te bergen, omdat deze lades wel helemaal open kunnen.

Ook heb ik deze lade mijn nail-art spulletjes en dergelijke.
 In het groene bakje heb ik alle glittertopcoats, nail-art liners en special effect topcoats.
Naast het groene bakje staan een aantal cracking nagellakjes.

 In het rode zitten de topcoats, basecoats en matte topcoats.
En nog een kleine vijltje van Herome.
In het groene bakje heb ik alle nagelstickertjes, pincetten, stempelplaten en een stempelkussentje(s) en twee schrapertjes.
Hier nog een foto van de nagellakjes die naast de bakjes staan.

Reacties

  1. Je hebt best veel nagellak :) Hopelijk kun je het nieuwe ikea kastje makkelijker inrichten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?