Mijn kerstboom

PC121753 Mijn kerstboom

De winter is mijn favoriete seizoen, maar ik ben echt gek op de kerst.
Kerst staat voor mij voor gezelligheid, warmte & familie.
Ik heb nu elke dag mijn radio op Sky Radio afgestemd (want zij draaien de meeste kerstliedjes) en omdat het al bijna tegen de feestdagen loopt, leek het mij wel een geschikt moment om mijn kerstboom en kerstdecoratie's te laten zien!


 Dit is mijn kerstboom!
Het is een neppe boom, die ik al een paar jaar heb.
Ook gelijk een voordeel van een neppe boom, je hoeft niet elk jaar een nieuwe te kopen.
Het ziet er best mooi uit.
 In mijn boom heb ik slingers met verschillende kleuren hangen(paars, goud en blauw), rode vlinders, glazen strikken en nog een aantal kerstballen van verschillende figuren hangen.
Echt qua kleur een lekker opvallende boom!

 Een mooi zilverkleurig vogeltje, deze heb ik ook in goud in mijn boom.
Op de achtergrond zie je een van mijn kerstbal figuurtjes, deze is een hondje.
 Mooie kerstbal met roosjes
 Hier kan je goed een deel van de slingers zien die ik in mijn boom heb.
 Een rode glitter vlinder en een glazen strik.
Onder mijn boom heb ik nog wat decoraties staan.

Andere versieringen in mijn kamer.
 Mijn 'boerderijtje' op een kastje
 Close-up van het mini kerstboompje met verlichting.
 En hier een close-up van twee eekhoorntjes onder een boom.
 Versieringen in mijn vensterbank met mijn raamlichtjes op de achtergrond.
Zoals je kan zien heb ik overal gekleurde lampjes, zowel in mijn boom als aan mijn raam, deze vind ik altijd een perfecte kerstsfeer geven.
 Lichjes aan mijn kleine raampje met ervoor een aantal decoraties op het kastje waar ik mijn stash in heb.
 De raam lichtjes van dichtbij, altijd weer erg mooi.
 Een close-up van de nepkaarsen op batterij, led-lampjes en een schudbol.
Deze schudbol heb ik bij de Intratuin gekocht en is van de Efteling collectie.
Ik ben zelf gek op elfjes en daarom heb ik voor een elfje op een waterlelie gekozen.
Als je de bol schud, dwarrelen er allemaal kleine glitters in het rond.
Erg mooi, vooral met het licht van de kaarsen en de led-lampjes erop.
 Kerstdorp met bos boven op mijn bureau.
 Mijn kerstdorpje.
En hieronder een paar close-ups van mijn kerstdorpje en het bos.





 (zie pas nu ik de foto plaats dat een van de hertjes is omgevallen)
 (hier staat het hertje weer rechtop, wel iets beter dan liggend)

 Deze twee foto's zijn van een klein boompje dat van kleur veranderd, erg leuk.
 Mijn kerststalletje.
Deze heb ik standaard elk jaar staan.
 Versiering in het midden van mijn bureau.
 Lichtjes en lichtkrans aan mijn muur.
Hier heb ik ook weer een twee van de vlinders in zitten die ook in mijn boom zitten.
 Mijn deuropening.
 Kleine kerstboom in de gang.
 Lichtjes en versieringen in de gang.
Hieronder een aantal close-ups van de versieringen.


 De grote kerstboom in de huiskamer.
 Lichtjes op de kast.
 En nog meer lichtjes aan de muur.
 Kerststukje op de tafel met een waxinehouder ervoor met engeltjes erop.
Ook de waxinelichtjes zijn nepkaarsjes op batterij.
 Close-up van het kerststukje.
Een aparte kleur voor een kerststukje, maar juist heel leuk daardoor.

 Close-up van de waxinehouder met engeltjes.

 Kleine kerstkabouter die echt heel leuk is.
Zodra je de kabouter aan doen gaat hij drummen en swingen.
En het is niet de standaard kerstmuziek die je hoort, maar het nummer het nummer 'Let's twist again'.
Erg leuk, vooral als mijn parkietje Wibi ook nog eens mee gaat zitten fluiten als de kabouter aan staat.
En hier een foto van mijn parkietje Wibi.
Hij vind de lampjes allemaal erg interessant en is heel nieuwsgierig.
En kan bovendien best leuk babbelen.

Er zijn nog wel meer kerstversiering en decoraties, maar dan zouden het wel erg veel foto's worden.
En zelf vind ik dit wel de leukste foto's!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?