Maybelline EyeStudio Color Cosmos Duo's

Maybelline heeft al een tijdje een aantal leuke oogschaduw duo's/
Gebakken oogschaduws waarbij de ene kant een donkere kleur is en de andere kant een swirly patroon van meerder lichtere tinten.
Er zijn 6 duo's, waar ik er zelf drie van heb.
De oogschaduws zijn 24 tot 48 uur gebakken, en daardoor zijn ze anders dan geperste oogschaduws.
Over het algemeen zijn gebakken make-up producten erg gepigmenteerd en zeer shimmery, zo ook dus deze duo's.
De duo's zijn geinspireerd op het heelal.
Ik vind ze er erg mooi uitzien, alleen heb ik ze bij het kruidvat gekocht en daar wikkelen ze meters plakband om de doosjes.
En de plakband krijg je er nadien met moeite nog af en het resulteert meestal in lelijk uitziende verpakkingen met veel plaksel erop, erg jammer.
Maar al met al staat het wel heel leuk in mijn stash!
En het mag gezegd worden, voor een budget merk ziet het er luxe uit!
En nog een pluspunt; de doosjes zijn heel gemakkelijk op te stapelen, dus opbergen in je staah is dus totaal geen probleem!.

De kleuren die ik heb zijn 20 Magic Mauve, 05 Carbon Frost en 06 Bronze Blowout.


Als eerst de 20 Magic Mauve.
 De Magic Mauve is een duo met een paarse en een lichte paarse kant.
Ze zijn goed samen te gebruiken, al is er als je ze droog gebruikt niet veel kleurverschil te zien (wanneer je ze op je oog aanbrengt).
Je kan deze ook goed samen als 1 oogschaduw gebruiken en er nog een andere kleur bij gebruiken.

Wel zijn de swatches mooi glimmend en redelijk gepigmenteerd.


Dan de 05 Carbon Frost


 De Carbon Frost is een duo met een zwarte en een licht roze kant.
Samen zijn ze goed te combineren, maar zwart kan je natuurlijk met elke andere kleur goed combineren!

Deze kleuren vind ik mooi bij elkaar passen en zijn ook goed gepigmenteerd.
En wederom zijn ze ook heel shimmery, maar dat vind ik altijd wel mooi!
Echt een mooie combinatie!

Als laatst de 06 Bronze Blowout.

 Dit duo heeft veruit de meeste pigmentatie.
Een hazelnoot bruin in combinatie met een licht beige kleur.
Er zit een klein beetje een groenige glitter doorheen, maar dat maakt deze kleur ook wel weer uniek.
Perfect voor een naturel look.
Dit is wel mijn favoriet van de drie doosjes die ik heb.

Zoals je op de foto's kan zien is deze echt het beste gepigmenteerd en heel mooi.
Vind dit eerlijk gezegd de mooiste van de drie doosjes die ik heb!

De Maybelline EyeStudio Color Cosmos duo’s kosten €9,99 per stuk en zijn te koop bij de Drogist, zoals Kruidvat en Etos.
Ik raad zelf vooral Bronze Blowout aan als je nog op zoek bent naar een voordelig shimmery naturel duo met een geweldig mooie pigment!

Reacties

  1. Bronze blowout vind ik wel mooi, maar voor de andere twee zou ik denk het geld er niet voor over hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?