Gelukkig nieuwjaar!



Allereerst wil ik jullie allemaal een gelukkig en goed 2012 wensen!
En dat al jullie voornemens en wensen uit mogen komen!

Mijn hoogtepunt van 2011 was toch wel dat ik mijn eigen blog Live, Life and Dream begon.
Ook schreef ik mijn eerste persberichten en kreeg contact met verschillende merken en bedrijven.
En ontving ik mijn eerste pakketjes, het leek wel alsof het heel vaak kerstmis was.
Ik wil dan ook de bedrijven en merken bedanken voor alle pakketjes die ik al heb mogen ontvangen!

Mijn blog is al best gegroeid vanaf het moment dat ik mijn blog startte.
Ook vind ik het altijd fijn om de reactie op mijn artikelen te lezen, erg leuk!
Hier geniet ik dan ook echt van, want een blog kan niet bestaan zonder bezoekers en reacties!




Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?