Favorieten van 2011

                                    Mijn Favorieten van      
              

Het leek mij wel leuk om aan het einde van het jaar mijn favorieten producten te laten zien van 2011.
Als eerst de lipproducten
Lipsmackers en yes to carrots lipbalsems.
Deze werken echt heel fijn en ruiken ook nog eens heel lekker.
En de Catrice Ultimate colour lipsticks.
Hier op de foto heb ik maar een aantal van de catrice lipsticks gezet, maar ik vind de lipsticks van catrice echt fijn en hebben ook een goede pigment.
Maybelline superstay 24h.
Deze blijven bij mij echtbijna de hele dag zitten en geven totaal niet af!
Royal jelly lipbalm, casuelle lipgloss en NYC Kissgloss.
Ook deze zijn heel fijn en plakken totaal niet, ik vind het altijd erg fijn als een lipgloss niet plakt.

Dan de body- en gezichtsproducten.

Dove deodorant Invisible dry, deze werkt echt heel erg goed.
De Dove winter care cream en Therme body serum.
Deze maken mijn huid fijn zacht.
Twee lush producten; een jelly en een zeep.
Deze ruiken echt heerlijk onder de douche en maken je huid ook heerlijk zacht.

3 producten van Dr. van der Hoog.
Twee maskers, een masker in tube en een masker in een zakje.
Deze werken heel fijn en werken heel goed.
Een dagcreme met spf 15 (spf is altijd belangrijk!)
Deze zorgt er voor dat mijn gezicht goed gehydrateert is en niet mee droog aanvoelt!
Garnier BB cream.
Ik gebruik deze als een lichte foundation en vind het erg fijn in gebruik.


Nog een aantal make-up producten.
 2 producten van NYC, een duo oogschaduw en een mascara.
De oogschaduw is mooi voor een naturel look en de mascara zorgt voor mooi gescheiden wimpers.
Dan een mooie naturel oogschaduw van Maxfactor die ook heel goed is te gebruiken voor een wat donkerder ooglook.
Twee l'óreal color infailible oogschaduws, wederom in mooie natuurlijke kleuren voor een natuurlijke look.
Gosh oogschaduwbasis.
Deze zorgt er echt goed voor dat mijn oogschaduw heel goed en de hele dag blijft zitten.
De etos max Volume Hypo Allergeen Mascara.
Deze spreidt mijn wimpers mooi en is ook nog eens allergeen, helemaal super.

 Catrice Mineral Soft Powder Rouge, Essence surf babe blush en de Catrice soft powder rouge.
Dit zijn de drie blushes die ik het meeste gebruik en die een mooie kleur hebben.
Essence shimmer powder, een so clear poeder van miss sporty en een eyeliner met vilten kwastje van Essence.
Alledrie ook heel fijne producten die goed werken en er mooi uitzien op je gezicht.

Als laatste nog mijn 2 favorieten kwasten.
Beide zijn van Essence.
Een blush kwast en een poederkwast.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?