Essence Nagellakjes van de 'Add On Magic' Trend Editie

Deze maand heeft Essence naast de Trendeditie 'Circus Circus' nog een Trendeditie uitgebracht.
Namelijk de 'Add on Magic'.
Van deze trendeditie ga ik vandaag de nagellakjes en de nail art magneet reviewen.



Als eerst de Nail art magnetics lakjes.
 Van deze lakjes heb ik er drie.
De 04 Mystic Wish!, 01 Miracle Shine en 03 Magic Wand!
 De 04 Mystic Wish! is een zilver/groen achtige nagellak met een soort holografische glitter erin.
Een erg aparte kleur is dit wel, maar wel een mooie kleur!
 De holografische glitter is best lastig vast te leggen op de foto, maar in het echt ziet dit er wel mooi uit.
Ook dekt de nagellak met twee laagjes en lakt de nagellak erg fijn.
 Alle drie de nagellakjes hebben dezelfde kwastjes en deze brengen de nagellak makkelijk en fijn aan.

 01 Miracle Shine is een metallic zilveren lakje met een paarse gloed erin
 Ook deze nagellak brengt fijn aan en dekt ook goed.
 Dit vind ik zelf een erg mooi lakje voor de komende feestdagen.

 Dan de 03 Magic Wand!
Dit is een metallic paars lakje met een lichte shimmer erin.
 Dit lakje brengt wat moeilijker aan en daardoor zie je ook lichtjes strepen in de nagellak.
 Wel is ook dit kwastje weer fijn en ook lakt deze goed.
Afgezien van wat lichte strepen.

Bij deze lakjes hoort ook een magneet.
 De magneet komt in een mooie verpakking wat er heel leuk uitziet.
 Op de zijkant staat afgebeeld hoe je de magneet moet gebruiken.
 En op de achterkant staat de gebruiksaanwijzing.
Deze is wel in het engels.
 Dan de magneet zelf.
De magneet is glanzend zwart met zilver kleurige letters erop die in het licht van kleur veranderen.
Ook zit er een inkeping in voor je vinger.
Dit is de achterzijde waar de magneet zit.
En die je boven de natte magnetische nagellak moet houden voor 20 sec.
Ik heb deze magneet geprobeerd bij alle drie de lakjes die ik heb, maar bij geen enkel lakje werkt het.
Er verschijnen geen strepen in de lak zoals zou moeten, hoelang je de magneet er ook boven houd.
Erg jammer.
Ik heb het zelfs met een koelkastmagneet geprobeerd, maar ook dit lukte niet.
Dus of het ligt aan de magneet, die opzich al best zwak te noemen is, of aan het feit dat de nagellak eigenlijk gewoon te weinig magnetisch is.
Wederom erg jammer, maar het zijn opzich mooie lakjes.

Dan de Nail art cracking topcoats.
 Ook van deze nagellakjes heb ik drie kleuren.
02 Crack me! white, 04 Crack me! silver en 03 Crack me! blue.
 De 02 Crack me! white is zoals de naam al zegt een witte cracking lak.
De lak is makkelijk uit te smeren en heeft net als de andere twee een fijn kwastje.
 Op de foto's  heb ik een dikke laag aangebracht,zodat deze goed scheurt.
 Als je de nagellak te dun doet crackt deze nagellak amper en bij sommige nagels, dit is ook bij de andere twee lakjes, kraakt het lakje maar een klein beetje.
 Dan de zilveren cracking lak 04 Crack me! silver.
Deze nagellak heeft een zilver shimmer in de lak.

Zoals je ziet is dit een mooi lakje voor over een zwarte nagellak.
Erg mooi voor de feestdagen.
Wel drogen al de cracking lakjes mat op, maar je kan ze weer glanzend krijgen door er een topcoat over aan te brengen.

 Ik kon mijn eigen foto van de 03 Crack me! blue niet meer vinden op mijn computer vandaar de foto via de site van essence.
 Deze nagellak heeft een metallic blauwe shimmer erin en is opzich best mooi.
Wel kan je hier ook zien dat de cracking maar matig is.
Ik vind de laatste twee cracking lakjes best wel mooi, alleen is het jammer dat ze niet heel goed cracken.

Als laatste twee Nail art special effect toppers.

 Van de special effect toppers heb ik de Glorious Aquarius en circus confetti.
 De Glorious Aquarius.
 Deze topper heeft een transparante basis en bevat een combinatie van azuurblauwe en zilveren/bronzen glitters in verschillende maten.

Een aantal foto's van de glitter topcoat.
Hier over een donkerblauw lakje.






Dan tenslotte nog de Circus Confetti.
 De circus confetti.
Deze heeft zoals je kan zien verschillende kleuren glitters in verschillende maten.
Erg leuk.

Nog een aantal foto's van het lakje.




Deze trendeditie ligt nog tot eind December in de winkels.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?