Carnier BB cream review

Iedereen heeft er waarschijnlijk al wel van gehoord en het staat al een tijdje in de winkel.
Namelijk de BB cream van Garnier.
Het belooft o.a dat de huid 24 uur gehydrateert blijft.
Lees verder om te weten te komen of dit ook daadwerkelijk zo is.




De Garnier Miracle Skin Perfector, zoals de BB cream voluit heet, zit in een kartonnen 'doosje'.
Hier staat verschillende informatie over het product op.
De BB cream is er in een variant voor de lichte en voor de donkere huid.

Zelf heb ik die voor de lichte huid.
En zelfs dan is deze nog te donker voor mij.
Pas wanneer ik de BB cream vermeng met mijn dagcreme, krijg ik pas de kleur die geschikt is voor mij.
Dus wel erg jammer dat er maar twee 'kleur' keuzes zijn.
Het had beter geweest als er meerdere tinten te koop zouden zijn.

Op de zijkant van de vepakking staat veel verschillende informatie over het product.
Wel erg veel informatie over het product, maar wel duidelijk.
De BB cream zit in een tube, wat hygienisch is.
Echt een pluspunt!.
Wel oogt de verpakking van de tube een tikkeltje saai.
Het is niet echt een blikvanger, jammer.

De BB cream belooft verschillende dingen:
  • egaliseert de teint
  • laat de huid direct stralen
  • hydrateert de huid 24 uur
  • corrigeert fijne lijntjes en oneffenheden (roodheid)
  • beschermt tegen uv-straling (SPF15)
Er wordt beloofd dat de huid geegaliseert wordt, maar vewacht geen super goede dekking zoals bij een foundation.
De dekking is heel licht/matig te noemen.
Dus hij bedekt niet echt veel oneffenheden.
Wel wordt de roodheid in mijn gezicht minder.

Veel merk ik er niet van dat de BB cream mijn huid zou laten stralen, want dit is heel subtiel.
Wel zit er een sterke parfum lucht aan die na een tijdje wel verdwijnt.
Maar ik kan niet zeggen dat het een fijne geur is.
Liever had ik een lichtere geur eraan gehad.

Wel is het een pluspunt dat er uv bescherming inzit.
Dit is altijd belangrijk om te gebruiken in je gezichtsverzorging.

De BB cream is bij de meeste drogisterijen te koop voor 13,99 euro.

Of ik de BB cream opnieuw zou kopen weet ik niet zeker.
Opzich is het wel een fijn product, hoewel niet alle beloftes die het product belooft ook werkelijk waarmaakt.

Reacties

  1. Ik moet zeggen dat ik andere ervaringen heb met samples, tegen de tijd dat ik een flacon wilde kopen was hij uitverkocht. Ik dacht een hele blanke huid te hebben, maar vond deze teint niet echt te donker voor mij (meningen verschillen natuurlijk). Blijft wel jammer dat er maar twee kleuren zijn. Ik heb om de matige dekking het op bepaalde plekjes opgebouwd en dan vond ik de dekking toch ook wel redelijk.

    Ik denk dat ik nog eens een full size ga halen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?