Verjaardagsartikel

Taart glitter plaatjes
Zoals ik gisteren al liet weten in een artikel was ik gisteren jarig.
Voor degenen die dat artikel niet hebben gelezen, ik ben 24 geworden.
Het was gisteren een heel leuke dag.
Vandaag laat ik de foto's van mijn verjaardagcadeau's zien en nog wat andere foto's van mijn verjaardag.

Lees verder de verjaardagsfoto's!

Als eerste de verjaardagskaarten die ik heb gekregen.

Deze kaart heb ik van mijn ouders gehad.
Op deze kaart zit ook een muziekje, voor het muziekje wat op de kaart zit beluister het onderstaande filmpje!
Echt heel leuk!


Deze is kaart heb ik van mijn opa en oma gehad, ook heel leuk met de grote 24 erop.
Zelfgemaakt door een buurvrouw, echt mooi geworden!


De bovenstaande twee kaarten heb ik van buren gehad.
Ik vind het altijd leuk om verjaardagskaarten te krijgen, ook van mijn buren.

Dan nu op naar de cadeau's!
 Dit spreuktegeltje heb ik van mijn vader gehad.
En wat op dit tegeltje staat is ook echt waar, het gaat niet om wie je van buiten bent maar hoe je van binnen bent.
Ik vind zulk soort tegeltjes altijd leuk!
 Ook had ik van te voren wat geld gehad, waar ik een aantal dingetjes van heb gekocht.
Zoals op de bovenste foto een giftset van het nieuwe luchtje van So...?Sensual.
In de set zaten een lipbalm een eau de toilette en bodylotion.

 Ook wilde ik al een hele tijd een kolsjaal en toen ik de sjaal tegen kwam in de winkel heb ik er twee gekocht in de kleuren zwart en een bruin kleur.

 Zoals je kan zien op de foto's zitten ze echt als een kol.
En ze zijn met dit weer echt heerlijk warm en zitten erg fijn.
 Dit was ook een van de cadeau's die ik van mijn ouders kreeg.
Op de foto's kan je zien hoe mooi het was ingepakt!


 En dit zat er in het cadeau!
Een giftset van Christina Aguilera Royal Desire.
 Een shower gel, eau de parfum en een bodylotion.
Echt een heerlijk geurtje.
Hier nog een paar foto's ervan.



 Ook dit cadeau kreeg ik van mijn ouders.
Een leuke tas met daarin allemaal producten van Therme!
 De tas zat helemaal vol met allemaal leuke producten.
 Even een foto van de producten samen.
 Twee Therme bath tabletten.(soort van bruisballen)
 Een grote pot bodybutter en die ruikt echt heerlijk!
Echt een van mijn favorieten.
 Een shower scrub en een shower gel.
 En nog twee kortingsbonnen voor andere producten van Therme.
 Deze geurset van so...?Superstar heb ik van mijn opa en oma gehad.
Een bodylotion, een eau de toilette en een lipbalm.
Een aantal leuk cracking nagellakjes die ik ook had gekocht van het geld dat ik al had gekregen.
Was echt al een hele tijd ernaar opzoek en laatst vond ik de nagellakjes dan eindelijk!

En dan tenslotte nog random foto's van mijn verjaardag.
 Als taart had ik een echt heerlijk appel kruimel vlaai.
Echt heel erg lekker was de taart, jammie mjam!



Chippies!

Als eten hadden we Chinees.
Het was ook heel lekker.

Ik vond mijn verjaardag echt heel erg leuk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?