Review Nivea blauwe pot

De blauwe pot van nivea is algemeen bekend bij iedereen. De traditionele ouderwetse dikke witte creme.
Wat je waarschijnlijk niet wist, is dat deze creme van twee verschillende fabrieken komt, eentje in duitsland en eentje in mexico (volgens mij, inderdaad ergens anders).
De duitse word in europa verkocht, en de andere in amerika enzo.

De creme kan je gebruiken voor je lichaam.
Ik raad het niet aan om hem op je gezicht te gebruiken, omdat hij echt ontzettend vet is.
Ik krijg er zelf puisten van, en ik zou het echt niet aanraden om te doen, behalve als je echt een hele droge gezichtshuid hebt.
Voor plekjes als ellebogen en knien is hij ideaal, en vooral voor voeten!
Zelf gebruik ik de creme het liefst op droge plekjes, zoals de ellebogen.
Al met al is het een fijne dikke creme voor droge stukjes op je lichaam.
De creme heeft de typische nivea geur, wat ik best wel lekker vind ruiken.

Cijfer: 7,5
Te koop: drogisterij of online
Prijs: 2,59 voor 150 ml
Van de nivea creme is ook een witte variant verkrijgbaar, de nivea soft.
Hier komt binnenkort een review van op mijn blog.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?