NYC Lipgloss & Lipstain Review

Vandaag een review over een aantal van de lipproducten van het merk NYC.
Namelijk een Kissgloss en een Smooch Proof lipstain.
Het merk NYC is een budgetmerk van goede kwaliteit en bij de grote filialen van het Kruidvat verkrijgbaar.
Lees verder voor mijn review van beide producten.

Als eerste de Kissgloss.
Dit is een lipgloss in tube.
 Ik heb van de Kissgloss een lichtroze kleur met kleine glitters erin.
Deze voel je niet zitten als je de lipgloss op je lippen heb.
Dit vind ik heel fijn aan een glitterende gloss.
Ook plakt deze lipgloss niet, maar blijft wel goed zitten.
Al moet je na iets gegeten te hebben wel even bijwerken als je dat wilt, maar opzich blijft het wel goed zitten en is het niet echt nodig.
 De Kissglosses hebben ook allemaal leuke namen, de gloss die ik heb heet City Sorbet (531).
Zoals je ziet is dit een lipglosss tube met zo'n schuin afgesneden stukje waarmee je de lipgloss opbrengt.
Erg precies kan je er niet mee werken, maar met deze gloss maakt dat opzich niet veel uit omdat het geen felle kleur is.
Zoals je kan zien is het een lichte lipgloss met heel veel kleine mooie glittertjes.

Ook heb ik nog een Smooch proof lipstain die ik voor jullie review.

Dit is een lipstain in de vorm van een stift.
Dit werkt heel fijn, omdat je met de punt heel precies je lippen in kan 'kleuren'.
Ook blijft de stain goed zitten, ook na eten en drinken.
Wel vervaagt de lipstain na een aantal uren.
Maar de kleur blijft wel zichtbaar.
De lipstain stift die ik heb heet Forever Freesia (491) en is een mooie lichte paars achtig kleur.
Hier kan je goed zien dat de lipstain een goede punt heeft waar je heel precies mee kan werken.
Heel fijn vind ik dat.
De kleur vind ik heel mooi en blijft ook goed zitten.
Deze lipstain kan je ook samen met de lipgloss gebruiken als je dat wil, maar apart van elkaar kan ook.
Op bovenstaande foto zijn beide producten samen.
Dit vind ik er best wel goed uit zien.
Ik vind beide producten echte aanraders!

De lipstain kost €3,99
De lipgloss kost €1.99

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?