Zeer vieze tube colour changing lipgloss van essence

Vandaag even een kort berichtje tussendoor waar ik jullie even van op de hoogte wilde brengen.
Ik heb zojuist bij het kruidvat van colour chanching lipgloss van essence gekocht.
Kom ik thuis, maak het tubetje open, blijkt de lipgloss bijna op te wezen!!!
Bovendien was ook het tubetje aan de binnenkant helemaal vies, terwijl deze in de winkel helemaal dicht was.
Het zag er echt smerig uit!!!
Daarom plaats ik ook maar geen foto's want het is te vies voor op de foto, het ziet er echt niet uit!!!
Heb het zo goed als het ging schoon proberen te vegen, maar is niet echt goed gelukt.
Ik vind dit echt niet kunnen als je zo iets verkoopt en de tube ook nog is bijna leeg is.
Je moet bijna heel de tube plat knijpen om er nog iets uit te krijgen!!!
Ik ben hier dan ook echt niet over te spreken en overweeg dan ook om geen lipglosse meer van essence aan te schaffen.
Zeker niet na deze tube.
Hij was dan wel 1.99 niet erg duur zou je zeggen, maar toch vind ik het dan nog niet kunnen.
Je verwacht dat er in een tube ook daadwerkelijk gloss zit ongeacht hoe duur die is.
Zojuist heb ik hierover via twitter ook een @mention naar essence gestuurd.
Afwachten dus nog maar wat ze terugsturen voor bericht, als ze dat al doen.

Dus ik kan jullie een tip geven na dit verhaal van mij: als je de lipgloss wil kopen let dan in de winkel altijd goed op!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?