Update over de colour changing lipgloss van essence

Laatst had ik zoals jullie konden lezen in dit bericht een colour changing lipgloss van essence gekocht waar ik zeer ontevreden over was.
Ik heb toen een mention naar essence via twitter gestuurd en vandaag heb ik bericht terug gekregen dat ik contact met ze kon opnemen via de site.
Dit heb ik dan ook gedaan en wacht nu op hun e-mail terug.
Ik vind het erg fijn dat ik zo spoedig bericht van ze terug heb gehad en vindt dit dan ook heel netjes van ze.
Thumps ups daarvoor voor essence!!!

Ik laat het jullie weten zodra ik meer erover heb gehoord.

Groetjes!

Zojuist een e-mail gehad dat mijn klacht naar het hoofdkantoor van essence in duitsland is gestuurd en dat zij het verder in behandeling nemen.
De volgende dag kreeg ik een bericht terug van essence dat ik mijn product naar hun op kon sturen en dan mijn geld terug zou krijgen.
Ik heb vervolgens opgezocht hoeveel dit mij zou gaan kosten om aangetekend te versturen.
Dit zou mij veel meer gaan kosten dan de lipgloss eigenlijk was, namelijk rond de 10 euro!
Dit vind ik echt veel te duur en daarom doe ik het dan maar ook niet.
Ik vind wel dat essence snel bericht naar mij terug heeft gestuurd en dit vind ik echt heel goed van ze.
Thumps up voor essence, ben zeer over ze te spreken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?