Review Royal Jelly Lipserum

Ik had zelf wel eens gehoord van royal Jelly in capsule vorm, maar nog nooit van een royal jelly lipserum.
Ik kwam deze tegen toen ik een kijkje ging nemen bij de lipbalms bij de tuinen.
Het leek mij een leuk product en nam hem mee om te proberen.
En ik kan je zeggen, het werkt!
Lees verder voor meer uitleg over wat royal jelly is en voor meer over het lipserum!

Eerst zal ik even uitlleggen wat royal jelly eigenlijk is.

Royal Jelly

Een andere naam voor Royal Jelly is Koninginnegelei of Gelee Royale. Het is een melkachtige, witte substantie geproduceerd door jonge werkbijen.

Hierin zitten veel vitamines en voedingsstoffen die erg goed zijn.

Voor meer informatie lees dit artikel dan even.
Er staat echt veel informatie over royal jelly.

Nu verder over het lipserum.
Dit is echt een heel fijn product en werkt echt heel goed.
Je krijgt er echt heel zachte lippen van en ruikt ook nog eens heel lekker naar honing!


 















 
Het lipserum is te koop bij De Tuinen voor 4.19
Dit is best wel duur voor maar 10 ml, maar je hebt dan wel een lipserum die echt goed werkt!
Ik vind dit mijn geld echt wel waard, want het is een zeer goede lipserum.
Wat ook fijn is is dat de tube niet te groot is waardoor je deze makkelijk mee kan nemen.
Je hoeft hem maar eigenlijk een keer op te doen en je hebt de rest van de dag zachte lippen en het ruikt ook nog eens lekker.

Ik denk wel dat je moet oppassen als je een allergie hebt voor honing!
Je kan het dan beter eerst vragen voordat je het lipserum koopt!



Zoals je kan zien is het niet op dieren getest wat ik wel belangrijk vindt!

Als deze tube op is koop ik zeker een nieuwe!

Cijfer : 10!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?