Review Maybelline Superstay 24 H


Maybelline New York heeft al sinds een tijd de Superstay 24H Lipsticks in haar assortiment.
De unieke formule van deze lipstick zou ervoor moeten zorgen dat hij 24 uur lang blijft zitten.
Dat klinkt veelbelovend!
Lees verder voor meer informatie.



Er zijn 4 verschillende kleurenfamilies: roze, rood, paars en bruin.
Van elke kleurfamilie heb ik er wel een paar, waar ik echt tevreden over ben.
Deze kleuren heb ik:


Roze palet:
  • 150 Delicious pink
  • 185 Rose dust
  • 172 Sparkling fuchsia
  • 195 Raspberry
Rood palet:
  • 542 Cherry pie
  • 450 Fire garnet
  • 444 Cosmic coral
  • 585 Burgundy
Paars palet:
  • 240 Plum seduction
  • 260 Wildberry
  • 340 absolute plum
Bruin palet:
  • 640 Nude pink
  • 615 Soft taupe (dit is de enigste van de kleuren die ik heb die ik minder vindt dan de andere vanwege de kleur)
De lipstck applicator is vrij groot maar werkt wel heel precies.
De balsem zorgt ervoor dat je lippen goed gehydrateert zijn en mooi glanzen.


Het aanbrengen van de lipstick gaat in twee stappen: eerste breng je de lipkleur aan op je lippen met de applicator.
Deze laat je even een minuutje drogen en daarna breng je de balsem aan.

Ik vind dit echt de fijnste lipstain die je kan krijgen.
De pigmentatie is super, de kleuren zijn mooi en het blijft ook nog een met gemak de hele dag zitten.
Het enigste is dat sommige kleuren aan het eind van de dag wat zijn vervaagt op een aantal plekjes, maar dit is niet opvallend.

Ik kan eerlijk zeggen dat ik dit de allerfijnste lipstain vind die in de winkel te koop is.
Wel is de prijs wat aan de hoge kant, maar je hebt dan wel een hele goede lipstain die kwalitatief echt goed is.
En ook belangrijk, lang mee doet omdat je er niet veel van nodig hebt.
De Maybelline SuperStay 24H Color Lipstick is verkrijgbaar voor de adviesprijs van €13,99.
Tip: Hou in de gaten wanneer er korting is bij Maybelline.
Je kan dan vaak mooie producten kopen voor minder geld.
Zo ook met de Superstay 24H.

Reacties

  1. Ik heb ernstige acne enIsotretinoïne is het enige dat mij kon helpen. Mocht je dit niet afschrikken en ben je hoe dan ook bereidt om er alles aan te doen om je acne te verwijderen, zou je deze acne behandeling kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?