Review : essence lipsticks + essence lipstick stash

Een product wat ik altijd goed & fijn vind van essence en waar ik er ook een behoorlijk aantal van heb zijn de lipsticks.
Als er een Limited Edition uitkomt en er zitten lipsticks in dan vind ik dat altijd erg leuk.
Zodra ik dan tijd heb ga ik langs het schap van essence om deze te halen.
Lees verder voor de review en de foto's.


Zoals ik al eerder in het stukje schreef vind ik de lipsticks van essence fijn & goed werken.
Sommige van de lipsticks zijn wat meer sheer(doorzichtig met een lichte kleur) andere lipsticks zijn juist weer beter gepigmenteerd.
Dat vind ik opzich helemaal niet erg want zo kan je bij elke ooglook wel een geschikte lipstick kleur vinden.
Die meer sheer zijn kan je ook makkelijker bij een donkere ooglook gebruiken, omdat deze niet zo opvallen en dus goed te gebruiken zijn.
De beter gepigmenteerde lipsticks zijn ook leuk om te dragen met op de ogen alleen wat mascara en dan juist een opvallende lipkleur.
Vind ik ook altijd wel leuk.

Verder smeren de lipsticks goed uit en blijven ze goed zitten.
Ze 'overleven' best wel een hapje en een drankje.
Je zou de lipstick daarna nog kunnen voijwerken, maar ik vind dit meestal niet nodig.
Vaak zitten ze er dan nog wel goed op.

Om kort te zijn, ik vind het zeer fijne lipsticks en denk dat ik nog wel voor een paar kleuren ga kijken.
Ook hoop ik dat er vaker lipsticks in de LE komen!
Ik vind dit echt een aanrader!
Cijfer: 9!
Nog een aantal foto's en swatches.


De nieuwe huls (huls is in de kleur van de lipstick)
Staat leuk in je stash en zoekt makkelijker!

Swatches
52 In the nude, 43 Kiss you, 44 Almost famous


Lipsticks nog in de 'oude' zilverkleurige huls



Swatches
03 sparkling angel, 14 Mystic, 01 Frosted, 12 sparkling miracle, 33 Glam girl

LE editie December 2010 Metallics

02 Steel me, 01 Metal battle, 03 Iron goddess
LE Juli 2011 50's GIRLS
Swatches
01 Back to the 50's, 02 I'm sailing
LE Januari 2009 Artic Lights en een sheer & shine lipstick
( de sheer & shine lipsticks zijn helaas niet meer te verkrijgen ) :(

01 Ice sparkles, 02 Sugar daddy.










Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?