Review Alida of London - Facial Hair remover


Iedereen heeft er misschien weleens last van.
Kleine donshaartjes op je bovenlip die vaak op een snorretje lijken.
Niet erg charmant om eerlijk te wezen.
En als vrouw zijnde heb je ook liever niet iets dat lijkt op een licht snorretje op je bovenlip.
Je kan dit harsen of je gebruikt deze hair remover voor het gezicht.

Lees verder voor de review en foto's.



 Zoals je kan zien is de verpakking aan de achterkant voorzien van twee foto's hoe je het moet gebruiken en ook staat er op de verpakking een duidelijk gebruiksaanwijzing.

 De facial hair remover zit in een simpele verpakking.
De set bestaat uit een houder en 7 strips.
Deze strips moet je doormiddel van de plakrand op de achterkant van de strips bevestigen op de houder.

Zoals je kan zien is de houder niet zo groot en deze is gemakkelijk vast te houden.
Hij is gemaakt van een soort rubber achtig materiaal, waardoor je een goede grip erop hebt.
Ook is de houder daardoor erg buigzaam, zodat je makkelijk bij alle plekjes kan komen waar je gezichtshaar wilt verwijderen.
De strips hebben een fijne structuur en voelt een beetje als de zijde van een zachte kartonnen nagelvijl.
Wel is het verstandig om niet te hard met de strip te gaan wrijven op je bovenlip, wwant dat kan dan best wel gevoelig zijn.
Het is dus belangrijk om het voorzichtig te doen en goed de gebruiksaanwijzing te volgen.
Want anders krijg je een gevoelige en rode huid  van je bovenlip.
Niet echt fijn.
Wel worden de haartjes goed verwijdert en komen ze niet zo snel terug.
Dit kan allleen wel per persoon verschillen.

Ik vind het een fijn product.

De Alida of London - Facial Hair remover is bij het Kruidvat of op internet te koop voor 6.99.
Dit is wel wat prijzig, maar wel zijn geld waard vind ik.

Cijfer 8,5

Reacties

  1. Ik heb het laatst ook gekocht, maar ik ben bang dat de haartjes juist veel donkerder terug komen.. of dat er duidelijk stoppeltjes onstaan.. dus ik durf het nog niet echt te gebruiken, nadat ik zeker weet dat het veilig is zeg maar, ;p Zou het fijn vinden, dat ik hier een antwoord op zou kunnen krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zelf heb na het gebruik ervan geen last gehad van stoppeltjes, ik voelde zeg maar een soort zachte hele kleine haartjes. Ook zijn de haartjes bij mij niet donkerder teruggekomen, maar dit zou kunnen verschillen per haarkleur Ik heb namelijk blond haar. Dus ik kan niet zeggen hoe dit is bij een donkere haarkleur. Maar ik heb zelf geen nare ervaring met dit product.

      Verwijderen
  2. I've been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my view, if all website owners and bloggers made good content as you did, the web will be a lot more useful than ever before.
    Also visit my blog post facial hair removal for men

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Do yоu mind if I quote a couple of ʏour psts as lonɡ ɑs I provide credit andd sources Ьack to your
    site? Mү website iss iո the vеry sаme niche аs yours and my visitrs woսld Ԁefinitely benefit fгom a lot of thhe iոformation you provide ɦere.
    Ƥlease let mе knοw if thіs okaƴ wioth
    yoս. TҺanks a lot!

    Visit mƴ web blog cheap car insurance quotes online

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar kan ik dit kopen niet meer bij kruidvat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien is dit nog ergens online te koop. Waarschijnlijk nog wel bij amazon.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?