Shoplog LE essence Ballerina Backstage & Eau de Toilette


Vandaag de allereerste shoplog op mijn site.
Hierin laat ik jullie mijn laatste aankoopjes zien.
Lees verder voor de rest van de foto's!
Zoals jullie op de eerste foto kunnen zien heb ik een aantal spulletjes van de essence Limited edition Ballerina Backstage gekocht.
Hiervan heb ik ook al een aantal reviews geschreven.
Ook heb ik het nieuwe geurtje Lovely Kiss van Salvador Dali gekocht.

Een aantal close-up foto's.
De Eye-souffle
En ik kan jullie vertellen, zoals ik al bij de review had gedaan, dat deze echt de moeite waard is !
<--
 De blus-souffle  -->
De lipglosses.
Ook deze zijn heel mooi van kleur en blijven lang zitten, al plakken ze wel erg.
<--
De nagellak
Vooral de zwarte met kleine oranje glitters erin is echt heel apart en vooral ook leuk met halloween en de herfst.
-->
Eau de Toilette Lovely Kiss van Salvador Dali.
Dit geurtje ruikt echt heel lekker!
En het ziet er ook nog eens heel leuk uit, echt een eye-catcher.
Hiervan komt binnenkort nog een review.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?