Review La Femme oogschaduwpallet

Vandaag heb ik voor jullie een review over een oogschaduwpallet van het merk La Femme.
Lees verder voor foto´s en een review.



Het merk La Femme is een budget merk uit Engeland.
Hier in Nederland is het nog niet makkelijk verkrijgbaar, wel kan je het kopen via webshops op het internet.


zelf had ik nog nooit van het merk gehoord, totdat ik het een keer toevallig tegenkwam bij een bezoekje aan de markt.
Ik zag het liggen bij een kraam die verschillende producten verkoopt zoals haarlak, badschuim.
Zeg maar allemaal spullen die je ook bij de drogisterij kan kopen, alleen dan voor een veel voordeliger prijs.
Ook verkopen ze daar make-up die in de winkel veel duurder is.
Tussen verschillende make-up producten zag ik dit pallet liggen.
En ik kan je zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.

eerste rij
tweede rij

derde rij

De pigmentatie van de oogschaduws is heel goed en met een basis eronder wordt de oogschaduw alleen maar mooier.

paar oogschaduws met oogschaduwbasis
Ook heeft de oogschaduw maar een heel lichtje geur die je amper ruikt.
De oogschaduw brokkelt niet en blijft met gemak een hele dag zitten, ook zonder basis eronder.
Dan blijft het zelfs nog langer goed.
En dat voor een prijs van maar 1 euro, terwijl ik na wat zoeken op het internet ben tegengekomen dat het pallet in een webshop al gauw 7,95 kost.
Dan vind ik dit toch wel een goede koop, al zeg ik het zelf.
Van dit merk had ik bij deze kraam nog meer oogschaduwpallettes gezien, met allemaal mooie kleuren, dus ik denk dat ik er zeker nog een paar meer ga kopen.
Alleen waren deze 1,75, maar ook dat vind ik een heel goede prijs.
Vooral met een pallet met goede pigment en die in een webshop vele malen duurder is.

Cijfer : 9!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?