Review essence ballerina backstage lipglosses

Glitter plaatjes Ballet


Ik heb voor jullie een review over de lipglosses van de Limited edition ballerina backstage.
En ik kan je zeggen het is echt de moeite waard, lees dus snel verder voor de review en foto's.


Er zijn van deze lipglosses drie verschillende te koop, maar helaas was een van de kleuren al uitverkocht.

De kleuren die ik heb zijn:
01 Wear your little tutu (melkachtig roze)
02 On your gracile tiptoe (koraal kleurtje)


De lipglosses hebben ook een andere applicator gekrgen zoals te zien is op de foto.
Deze brengt fijner aan dan de oude applicator en vind ik een hele verbetering.


De pigmentatie is ook heel goed en waar ik heel tevreden over ben.
Alleen is deze lipgloss wel erg plakkerig, maar dat zorgt er wel voor dat deze langer blijft zitten.
Als je niet houdt van een plakkerige lipgloss dan zou ik voor een andere gloss gaan.
Maar vind je dit niet erg dan zou ik hem zeker kopen.
Wees er wel snel bij, want het is een limited edtion.
Dus op=op.
Maar ik vind dit een hele goede aanrader en zeker ook de prijs waard.
Deze is namelijk maar 1,79

Cijfer: 9!




Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?