Parfum review : Zwitsal

 
Zwitsal  Eau de Zwitsal


Vandaag de eerste parfum review.
Ik zal twee keer per maand een parfum review geven over verschillende merken en geursoorten.
Vandaag ga ik het hebben over Eau de Zwitsal.

Geur:
De geur is de typische zwitsal geur die je ook bij de andere producten van zwitsal ruikt.
Een soort van poederige geur, best wel een lekkere geur vind ik.
Ook is het een niet te aanwezige geur.
Je ruikt de geur na het opspuiten goed, maar na een tijdje is de geur nog maar heel licht te ruiken.
Ik vind dit echt een heel lekker geurtje !

Prijs:
€ 14.95
Op zich is dit wel een prijzig geurtje, maar ik vind het opzich nog wel meevallen door de hoeveelheid die je voor die prijs krijgt.

Inhoud:
95 ml
Het is een redelijk grote fles en je doet er ook best lang mee.

Cijfer: 10 !

Ik weet zeker dat als mijn Eau de Zwitsal op is, ik zeker een nieuwe zal gaan kopen.
Want ik vind dit geurtje echt heel lekker ! (nou heb ik de zwitsal geur toch altijd al lekker vinden ruiken)

Reacties

  1. Reacties
    1. Deze is te koop bij zowel het kruidvat als de etos. Of deze ook te koop is bij het trekpleister weet ik niet. Ze hebben nu naast de eau de toilette, ook bodymist van zwitsal.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?